🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  4. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  5. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19361.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

شارژر ۱۳۵ واتی هواوی تایید چین را دریافت کرد

در سال ۲۰۲۰ شاهد معرفی گوشی‌های هوشمندی با شارژرهایی در آستانه ۱۰۰ وات به بازار بودیم. هواوی که قصد ندارد از روند تحولات بازار عقب بماند، احتمالا نسل بعدی پرچمداران خود را با بهره‌مندی از ...

در سال ۲۰۲۰ شاهد معرفی گوشی‌های هوشمندی با شارژرهایی در آستانه ۱۰۰ وات به بازار بودیم. هواوی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قزوین استان زنجان - که قصد - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قزوین استان زنجان - ندارد از روند تحولات بازار عقب بماند، احتمالا نسل بعدی پرچمداران خود را با بهره‌مندی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قزوین استان زنجان - از شارژر ۱۳۵ وات رونمایی خواهد کرد.

براساس آخرین خبرها،‌ شارژ ۱۳۵ واتی غول فناوری چینی موفق شده است تاییدیه 3C چین را دریافت کند. مستندات مربوط به تاییدیه 3C از شارژر ۱۳۵ واتی با شماره مدل HW-200675CP0 خبر می‌دهد.

شارژر قدرتمند هواوی از ولتاژ ۵ ولت و جریان ۳ آمپر تا ولتاژ ۲۰ - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قزوین استان زنجان - ولت و جریان ۶.۷۵ پشتیبانی می‌کند که عملا معادل ۱۳۵ وات است.

در حال حاضر، SuperCharge قوی‌ترین شارژر شرکت، ۶۶ واتی است؛ اما ظاهرا هواوی در نظر دارد از سایر رقبای چینی خود در فناوری شارژ پیشی بگیرد.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قزوین استان زنجان

شیائومی و iQOO  پیشتر گوشی‌های هوشمندی با شارژر ۱۲۰ وات رونمایی کردند. اگر هواوی پرچمدار بعدی خود را با شارژر ۱۳۵ واتی در دسترس کاربران قرار دهد، عملا توانسته شیائومی و iQOO  را از - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قزوین استان زنجان - این زاویه پشت سر بگذارد.

احتمال دارد هواوی شارژر ۱۳۵ واتی خود را همزمان با معرفی گوشی‌های هوشمند سری هواوی P50 رونمایی کند. گوشی‌های هوشمند سری هواوی P50 احتمالا با بهره‌مندی از - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قزوین استان زنجان - چیپست‌های جدید کرین ۹۰۰۰ «های سیلیکون» معرفی و به بازار عرضه خواهند شد.

هنوز تاریخ رونمایی رسمی گوشی‌های هوشمند این سری مشخص نشده است؛‌ اما - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قزوین استان زنجان - احتمالا غول فناوری چینی دستگاه‌های این خانواده را  طبق برنامه زمانی همیشگی خود در ماه‌های فروردین-اردیبهشت یا در بازه‌ زمانی نزدیک به آن معرفی خواهد کرد.

از سوی دیگر به نظر می‌رسد گوشی‌های هوشمند این سری با سیستم عامل هارمونی در دسترس کاربران قرار گیرند. تحریم‌های - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قزوین استان زنجان - ایالات متحده آمریکا باعث توسعه سیستم عامل هارمونی از سوی هواوی شد.

آنچه مسلم است هواوی علاوه بر حل و فصل مشکلات مربوط به تحریم‌ها، روی توسعه فناوری‌هایی همچون - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قزوین استان زنجان - شارژر قدرتمند کار می‌کند. در نهایت باید منتظر باشیم ببینیم غول فناوری چینی شارژر ۱۳۵ واتی جدید خود را - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قزوین استان زنجان - به همراه کدام گوشی‌های هوشمند و در چه - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر قزوین استان زنجان - تاریخی رونمایی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر چکاوک نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
احیانا نمایندگی شما آیا قزوین برای مایکروفر بایترون تعمیرکار داره.
پاسخ: بله در شهر قزوین خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone