تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10103.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

وزارت ارتباطات: حقوق پلتفرم‌های بومی حذف شده از گوگل پلی را پیگیری می‌کنیم

وزارت ارتباطات یک روز پس از حذف اپلیکیشن‌های فیلیمو، آپارات و بلد از گوگل پلی، ضمن محکوم کردن این اقدام، توسعه همه‌جانبه دستاوردهای بومی در فضای مجازی را کمترین پاسخ معقول به این مسدودسازی دانسته ...

وزارت ارتباطات یک روز پس از حذف اپلیکیشن‌های فیلیمو، آپارات و بلد از گوگل پلی، ضمن محکوم کردن این اقدام، توسعه همه‌جانبه دستاوردهای بومی در فضای مجازی را کمترین پاسخ معقول به این مسدودسازی دانسته و اعلام کرد تمامی ظرفیت‌های ممکن برای احقاق حقوق پلتفرم‌های بومی در عرصه بین المللی را به کار خواهد گرفت.

وزارت ارتباطات در این بیانیه، اقدامات اخیر شرکت گوگل در - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لارستان استان فارس - حذف برنامک‌های (اپلیکیشن) موثر و پرکاربرد ایرانی را نشان از کینه‌توزی با مردم ایران و اوج ناراحتی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لارستان استان فارس - و نگرانی آن‌ها از توسعه و کاربردی شدن کسب و کار‌ها و پلتفرم‌های بومی ایرانی دانسته و آن را محکوم کرد:

«وزارت ارتباطات و فناوری - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لارستان استان فارس - اطلاعات، یکجانبه‌گرایی پلتفرم‌های امریکایی و تحریم ناعادلانه علیه زیست‌بوم فناوری و فضای مجازی کشور را به شدت محکوم می‌کند و کمترین پاسخ معقول به تحدید و مسدود‌سازی صورت گرفته را توسعه و کاربردی شدن همه‌جانبه دستاورد‌های بومی در - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لارستان استان فارس - فضای مجازی می‌داند.»

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، صاحبان پلتفرم‌های ایرانی فعال در داخل و در سطح بین‌المللی و توسعه‌دهندگان شبکه ملی اطلاعات را طلایه‌داران استقلال و پیشرفت فضای مجازی کشور می‌داند و حمایت قطعی و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لارستان استان فارس - تمام‌عیار خود را از - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لارستان استان فارس - آن‌ها اعلام - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لارستان استان فارس - می‌کند. همچنین این وزارتخانه با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط از جمله مرکز - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لارستان استان فارس - ملی فضای - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لارستان استان فارس - مجازی، معاونت حقوقی ریاست جمهوری و وزارت امور خارجه، از تمامی ظرفیت‌ها و راه‌کار‌ها حقوقی و سیاسی، پیگیر حقوق پلتفرم‌های ایرانی در مجامع بین‌المللی مربوطه خواهد بود.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لارستان استان فارس

آن طور که در این - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لارستان استان فارس - بیانیه آمده، وزارت ارتباطات اعتقاد دارد با وجود فروشگاه‌های برنامک ایرانی، این نوع اقدامات تاثیر حیاتی بر کسب و کار‌های ایرانی ندارد و نخواهد داشت، اما ادامه این رویه را نشانه آشکاری از اعلام جنگی نوین علیه دانش و محصولات فناورانه ایرانی دانسته - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لارستان استان فارس - که همه ایرانیان را برای افزایش قدرت ملی در - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لارستان استان فارس - حوزه فضای مجازی مصمم‌تر می‌کند: «ما معتقدیم تعامل بین‌المللی تنها با دست‌های پُر، موثر است و امروز به یمن تلاش و توان و خلاقیت جوانان ایرانی در صحنه بین‌المللی سربلندیم.»

در پایان نیز به دستور و تاکید ویژه «عیسی زارع پور»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بخش‌های ذیربط اشاره شده است تا تمامی ظرفیت‌های ممکن برای احقاق حقوق پلتفرم‌های بومی در عرصه بین المللی به کار گرفته شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone