🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  4. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38234.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

چین برنامه اینترنت پرسرعت جهانی را با پرتاب نخستین ماهواره کلید می زند

اوایل ماه جاری اسپیس اکس دو ماهواره را برای آزمایش برنامه های یک ارائه دهنده اینترنت جهانی به فضا پرتاب کرد و حالا «سازمان صنعت و هوافضای چین» (CASIC) اعلام کرده که به دنبال ارائه ...

اوایل ماه جاری اسپیس اکس دو ماهواره را - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نمک آبرود استان مازندران - برای آزمایش برنامه های یک ارائه دهنده اینترنت جهانی به فضا پرتاب کرد و حالا «سازمان صنعت و هوافضای چین» (CASIC) اعلام کرده که به دنبال ارائه اینترنت به صورت بین المللی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نمک آبرود استان مازندران - است - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نمک آبرود استان مازندران - و در همین راستا آزمایش های اولیه را تا پایان سال جاری آغاز می کند.

این برنامه که Hongyun نام دارد، قرار است در قالب پرتاب 156 ماهواره متصل به هم پیاده سازی شده و پوشش اینترنت پر سرعت را در سراسر کره زمین فراهم  آورد.

«ژانگ ژونگیانگ»، معاون دوم آکادمی CASIC امروز اعلام کرد به منظور تست فناوری پهنای باند که قابلیت ارسال 500 مگابایت داده بر ثانیه را دارد، نخستین ماهواره از مجموعه مذکور در ماه های آتی به مدار پایینی زمین پرتاب خواهد شد.تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نمک آبرود استان مازندرانپس از این آزمایش، تا سال 2020 چهار ماهواره دیگر نیز در مدار قرار گرفته و شبکه کامل تا سال 2022 آماده بهره برداری خواهد شد.

در حالی که اغلب ماهواره در ارتفاع 36 هزار کیلومتری از سطح زمین قرار دارند، ماهواره های این شبکه تنها هزار - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نمک آبرود استان مازندران - کیلومتر از زمین فاصله خواهند - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نمک آبرود استان مازندران - داشت.

ژونگیانگ مدعی است که Hongyun به کاربران - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نمک آبرود استان مازندران - آنها اجازه می دهد در دریا، بیابان، هواپیما یا هر جای دیگر به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نمک آبرود استان مازندران - باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر داوید نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام خوب هستید؟ آیا منطقه 1 نمک آبرود سرویس دهی دارید
پاسخ: بله در 1 شهر نمک آبرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone