🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38237.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

ماشین‌های خودران به کمک لیزر می‌توانند نقاط کور پیچ‌ها را ببینند

ماشین‌های خودران روز به روز آگاه‌تر شده و شناخت بهتری نسبت به محیط پیرامونشان کسب می‌کنند اما هنوز هم نیاز دارند که خطر را به طور مستقیم در برابر خود ببیند تا بتوانند عکس العمل ...

ماشین‌های خودران روز به روز آگاه‌تر شده و شناخت - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دلیجان استان مرکزی - بهتری نسبت به محیط پیرامونشان کسب می‌کنند اما هنوز هم نیاز دارند که خطر را به طور مستقیم در برابر خود ببیند تا بتوانند عکس العمل نشان داده و تصمیمات پیش‌گیرانه اتخاذ کنند. اکنون تیمی از دانشگاه استنفورد آمریکا سیستم لیزری طراحی کرده که به ماشین‌های خودران این قابلیت را می‌دهد که بتوانند نقاط کور پیچ‌ها را مشاهده‌ نموده تا در صورت وجود خطر احتمالی نظیر دویدن بچه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دلیجان استان مرکزی - یا خودرویی با سرعت بالا، از وقوع اتفاقات ناگوار پیش‌گیری کنند.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دلیجان استان مرکزی

این تکنولوژی در واقع از طریق پرتاب پالس‌های - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دلیجان استان مرکزی - لیزری به شی‌ و دریافت آن به کمک ماشین خودران می‌آید و مشاهده‌ی اشیاء از - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دلیجان استان مرکزی - پشت دیوار را امکان پذیر می‌کند. یک سنسور دقیق نیز وظیفه‌ی دریافت فوتون‌های نوری را برعهده داشته و به تحلیل آنها می‌پردازد. نتیجه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دلیجان استان مرکزی - فرآیند یادشده این می‌شود که ماشین خودران به عکسی تار از اشیاء پنهان و خارج از دید دست پیدا می‌کند.

البته این اولین بار نیست که برای حل مسئله مذکور از این قبیل تکنولوژی‌ها استفاده می‌شود. سال ۲۰۱۲ میلادی، تیمی از دانشگاه MIT موفق شده بودند که سیستمی مشابه را طراحی کرده و محققان کانادایی و اروپایی نیز تا ۲ سال بعد از یک فناوری دیگری با نام - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دلیجان استان مرکزی - «اکوی نور» برای همین منظور رونمایی کردند.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دلیجان استان مرکزی

سیستم طراحی شده جدید توسط دانشگاه استنفورد - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دلیجان استان مرکزی - بیشتر جنبه‌ی ریاضی و تحلیلی دارد، چرا که لیزر تابانده شده بعد از برخورد با اشیا همیشه به سنسور خود برمی‌گردد و سیستم طراحی شده در واقع تکنولوژی الگوریتم محوری است - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دلیجان استان مرکزی - که می‌تواند زاویه و مسیر برگشت فوتون‌ها را سنجیده و بر اساس آن از وجود یک شی در پشت پیچ آگاه شود. این - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دلیجان استان مرکزی - تکنولوژی به ادعای سازندگانش قادر است طی کمتر از یک ثانیه، دیتای فوتون‌ها بررسی کند. ضمن اینکه این متد حجم آن‌ چنانی نداشته و توسط یک لپتاپ عادی نیز قابل اجراست.

هدف بعدی محققین این - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دلیجان استان مرکزی - است که فرآبیند اسکن - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دلیجان استان مرکزی - و بررسی را سرعت بخشیده و توانایی سیستم یاد شده را در روز بالا برند، تیم محقق در ویدیویی توضیحاتی مفصل درباره‌ی عملکرد سیستمشان منتشر کردند که می‌تواند برای دوستداران تکنولوژی جالب به نظر آید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ایرج نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
شرکت شما هفت تیر دلیجان اعزام نیرو داره.
پاسخ: بله در هفت تیر شهر دلیجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone