🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38240.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

همکاری گوگل و وزارت دفاع آمریکا موجی از خشم را میان کارکنان این کمپانی برانگیخته است

گوگل اغلب خود را از فعالیت های سیاسی و نظامی به دور می دارد، حالا اما مشخص شده که در توسعه الگوریتم های هوش مصنوعی به وزارت دفاع آمریکا کمک می کند و همین مساله موجی ...

گوگل اغلب خود را از فعالیت های سیاسی و نظامی به دور می دارد، حالا اما مشخص شده که در توسعه الگوریتم های هوش مصنوعی به وزارت دفاع آمریکا کمک می کند و همین مساله موجی از خشم را میان برخی کارکنان این کمپانی به راه انداخته است.

این همکاری که پیش از این توسط گوگل پنهان شده بود در قالب پروژه Maven صورت می گیرد و هدف از آن توسعه الگوریتمی برای تجزیه و تحلیل فیلم های ثبت شده توسط پهپادها است.

به گفته منابعی که نخواسته اند نامشان فاش شود، جزئیات مربوط به همکاری گوگل با پنتاگون هفته گذشته و از طریق یک ایمیل داخلی منتشر شده است.تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قوچان استان خراسانبر اساس این گزارش تعدادی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قوچان استان خراسان - از کارکنان کمپانی ساکن مانتن ویو عقیده دارند که توسعه هوش مصنوعی برای مقاصد نظارت نظامی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قوچان استان خراسان - پرسش های اخلاقی بسیاری را به همراه دارد. «اریک اشمیت» در این باره می گوید:

دغدغه عمومی این است که از دستاوردهای این پروژه به نحوی برای کشتن - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قوچان استان خراسان - مردم استفاده شود.

نقش گوگل در این پروژه فراهم کردن APIهای «تنسور فلو» است که کتابخانه نرم - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قوچان استان خراسان - افزاری قدرتمندی برای محاسبات عددی به شمار می رفته و به طور خاص - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قوچان استان خراسان - برای یادگیری ماشین در مقیاس بزرگ تنظیم شده است.

هرچند مسئولان ارشد مدعی شده اند - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قوچان استان خراسان - که پروژه Maven کاربردهای رزمی ندارد، با این حال کارکنان هنوز از مشارکت با - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قوچان استان خراسان - سازمان های نظامی ناراضی هستند.

پروژه Maven یا «گروه میان کارکردی جنگ الگوریتمی» در سال - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قوچان استان خراسان - 2017 راه اندازی شد و ماموریت اصلی آن بهره گیری از یادگیری ماشینی برای بررسی حجم عظیم اطلاعات و تصاویر و فیلم‌هایی است که توسط دوربین‌های مداربسته و دیگر ابزارهای نظارتی و جاسوسی ضبط می‌شوند.

به نظر هوش مصنوعی برای ارتش ایالات متحده - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قوچان استان خراسان - اهمیت خاصی دارد چرا که به گزارش روزنامه «وال استریت ژورنال» این سازمان در سال 2017 بالغ بر 7.4 میلیارد دلار در این زمینه سرمایه گذاری کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرخنده نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
آهان، منم از خدمات شرکت تعمیرچی استفاده کردم برای تعمیر مایکروفرم. کلا به زودی پیدا کردن یه متخصص خوب برای تعمیر این جور دستگاهای خیلی مهمه. ولی من با کار تعمیرکاران شرکت تعمیرچی در قوچان قدری راضی‌تر از بقیه بودم. تخصصشون توی تعمیر جنرال الکتریک JVM6175YKFS خیلی قابل توجه بود و مشکلات من که خیلی پیچیده بودن رو خوب حل کردن. ممنونم از این شرکت و تعمیرکاران حرفه‌ایشون



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone