تعمیرات یخچال مابه در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  2. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  4. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13157.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اپل و TSMC تحقیق و توسعه روی تراشه‌های ۲ نانومتری را آغاز می‌کنند

همکاری بین TSMC و اپل برای تولید تراشه‌های بهینه‌تر دستاوردهای متعددی را به دنبال داشته است. حالا در شرایطی که میزان سفارشات برای تراشه‌های ۳ نانومتری همچنان در سطح بالایی قرار گرفته، این دو شرکت ...

همکاری بین TSMC و اپل برای تولید - تعمیرات یخچال مابه در شهر بویین زهرا استان زنجان - تراشه‌های بهینه‌تر دستاوردهای متعددی را به دنبال داشته است. حالا در شرایطی که میزان سفارشات برای تراشه‌های ۳ نانومتری همچنان در سطح بالایی قرار گرفته، این دو شرکت در تلاش‌اند تا با کمک یکدیگر به توسعه تراشه‌های ۲ نانومتری بپردازند.

بر اساس اعلام گزارشی تازه، اپل و TSMC با یکدیگر وارد همکاری شده‌اند تا به فرآیند توسعه تراشه‌ها سرعت بیشتری ببخشند، ولی بعید است که تا چند سال دیگر شاهد تولید انبوه این چیپست‌ها باشیم. این دو شرکت ظاهرا کار تحقیق و توسعه تراشه‌های ۲ نانومتری را شروع کرده‌اند و در نهایت هدف مشترکشان این است که تولید انبوه این تراشه‌ها را ممکن کنند. TSMC در حال حاضر آماده‌سازی‌های اولیه مرکز تولید خود را آغاز کرده است.

این یعنی TSMC - تعمیرات یخچال مابه در شهر بویین زهرا استان زنجان - در نهایت کارخانه‌ای را به صورت اختصاصی برای تولید تراشه‌های ۲ نانومتری احداث می‌کند. پیش‌تر در گزارشی ذکر شده بود - تعمیرات یخچال مابه در شهر بویین زهرا استان زنجان - که این شرکت همین حالا هم سفارشات را برای تولید تراشه‌های ۲ نانومتری دریافت کرده، ولی هنوز نمی‌دانیم که این سفارشات از سمت چه شرکت‌های ارسال - تعمیرات یخچال مابه در شهر بویین زهرا استان زنجان - شده است.

تعمیرات یخچال مابه در شهر بویین زهرا استان زنجان

شرکت TSMC احتمالا منطقه بائوشان از شهر شینچو تایوان را به عنوان محل آغاز تحقیق و آزمایش‌های خود انتخاب کرده است. ولی این شرکت پیش از رفتن به سراغ تراشه‌های ۲ نانومتری باید به فکر تحویل سفارشات تراشه‌های ۳ نانومتری باشد. به نظر - تعمیرات یخچال مابه در شهر بویین زهرا استان زنجان - می‌رسد که اپل در این - تعمیرات یخچال مابه در شهر بویین زهرا استان زنجان - زمینه هم از رقبا جلوتر است و اولین بخش از تولیدات چیپست‌های ۳ نانومتری را برای خود رزرو کرده است.

اپل در حال حاضر هم احتمالا چیزی حدود ۸۰ درصد از ظرفیت تولید تراشه‌های ۵ نانومتری TSMC در سال ۲۰۲۱ را آن خود - تعمیرات یخچال مابه در شهر بویین زهرا استان زنجان - کرده، و انتظار می‌رود که تراشه بعدی آن‌ها یعنی A15 - تعمیرات یخچال مابه در شهر بویین زهرا استان زنجان - بایونیک با فرآیند پیشرفته‌تر N5P ساخته شود. پیش‌بینی می‌کنیم که TSMC در سال ۲۰۲۲ تولید انبوه تراشه‌های ۳ نانومتری را آغاز کند. همچنین، اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، این - تعمیرات یخچال مابه در شهر بویین زهرا استان زنجان - شرکت در سال ۲۰۲۳ دست به تولید - تعمیرات یخچال مابه در شهر بویین زهرا استان زنجان - آزمایشی - تعمیرات یخچال مابه در شهر بویین زهرا استان زنجان - تراشه‌های ۲ نانومتری خواهد زد.

اپل و TSMC در حال حاضر احتمالا به تحقیق و توسعه روی - تعمیرات یخچال مابه در شهر بویین زهرا استان زنجان - تراشه‌های - تعمیرات یخچال مابه در شهر بویین زهرا استان زنجان - ۲ نانومتری مشغول می‌شوند، اما نباید - تعمیرات یخچال مابه در شهر بویین زهرا استان زنجان - انتظار داشته باشیم که این تراشه‌ها به این زودی از راه برسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone