🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  3. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  5. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38263.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

مستندات عرضه اولیه سهام اسپاتیفای، به رشد تعداد مشترکین و ضررهای هنگفت اشاره دارد

اسپاتیفای، بزرگ ترین سرویس استریم موسیقی حال حاضر جهان، اخیراً برای عرضه اولیه سهام خود آماده شده است. این کمپانی ساکن سوئد، توسط مارتین لورنتزون و دنیل اک تاسیس شد و همین حالا بیش از ...

اسپاتیفای، بزرگ ترین سرویس استریم موسیقی حال حاضر جهان، - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اخیراً برای عرضه اولیه سهام خود آماده شده است. این کمپانی ساکن سوئد، توسط مارتین لورنتزون - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - و دنیل اک تاسیس شد و همین حالا بیش از 71 میلیون مشترک پولی دارد. علاوه بر این، ارائه خدمات غیرپولی و مبتنی بر تبلیغات سبب شده تا مجموع کاربران فعال اسپاتیفای به 159 میلیون نفر برسد که رقمی به مراتب بالاتر از سرویس های مشابه به حساب می آید.

با تکمیل مستندات مربوط به - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - عرضه اولیه سهام، بالاخره فرصتی پیش آمده تا نگاهی به وضعیت مالی اسپاتیفای نیز داشته باشیم. این کمپانی طی سال گذشته میلادی به درآمد 5 میلیارد - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دلاری دست یافته و در همین بازه، ضرر عملیاتی 1.5 میلیارد دلاری را متحمل شده است. مشترکین پولی اسپاتیفای طی سال گذشته و در قیاس با سال 2016، رشدی 46 درصدی داشته اند و - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - میزان کاربران فعال ماهانه هم 29 درصد افزایش یافته است.

علی رغم موفقیت اسپاتیفای طی سال های اخیر و تبدیل شدن به نویدبخش ترین سرویس استریم موسیقی، این کمپانی مشکلات زیادی در - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کسب درآمد داشته که دلیل آن به حاشیه سود اندک سرویس های - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - استریم و اجبار به پرداخت بخش عظیمی از درآمد به ناشران موسیقی باز می گردد. البته اسپاتیفای سعی کرد با تولید محتویات ویدیویی اختصاصی، تا حدی شرایط را به نفع خود تغییر دهد که چنین اتفاقی نیفتاد و کماکان درآمد اصلی کمپانی از فروش اشتراک ماهانه کسب می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone