🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44916.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

موبایل Essential Phone سیستم ماژولاری شبیه موتو مادها دارد

چنانچه پیگیر اخبار دنیای فناوری بوده باشید حتماً می دانید که خالق اندروید یعنی اندی رابین مدت هاست قصد دارد تا با تلفن همراهی به نام «Essential Phone»، دوباره قدم به دنیای اسمارت فون ها ...

چنانچه پیگیر اخبار دنیای فناوری بوده باشید حتماً می دانید که خالق اندروید یعنی اندی رابین مدت هاست قصد دارد تا با تلفن همراهی به نام «Essential Phone»، دوباره قدم به دنیای اسمارت فون ها بگذارد.

گفتنی است علاوه بر طراحی و مشخصات سخت افزاری - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مطلوب تلفن همراه اندی رابین، برخورداری از - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سیستمی برای اتصال تجهیزات جانبی ماژولار می تواند قابلیت کلیدی و به نوعی برگ برنده آن باشد. بر اساس ادعای رابین و دیگر - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - همکارانش قابلیت مذکور خواهد توانست «تلفن همراه شما را از ارتباطات - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سیمی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بی نیاز کرده و همیشه آن را به روز نگه دارد.»

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

سیستم ماژولار و آهنربایی تلفن همراه اندی رابین، «Click» نام دارد

لازم به ذکر است سیستم ماژولار در موبایل «Essential Phone» از طریق اتصالات آهنبربایی عمل کرده که در روی پنل پشتی دستگاه تعبیه شده و به آن «Click» اطلاق می شود.

سیستم مورد اشاره می تواند دوربین 360 درجه ای را روی تلفن همراه توسعه یافته توسط اندی رابین» - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سوار کند و یا از آن برای اتصال بی سیم به داک «Essential Phone Dock» بهره گرفته شود.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

باید گفت هم اکنون تنها حضور دو ماژول یاد شده به صورت رسمی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اعلام گردیده و احتمال پشتیبانی از لوازم جانبی دیگر در «Essential Phone» هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد. ولی مسلماً از آنجایی که تلفن همراه مورد بحث از جک ورودی هدفن - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 3.5 میلی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - متری بی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بهره است، احتمال توسعه ماژولی در این زمینه دور از انتظار نخواهد بود..

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone