🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41610.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپ Storage Analyzer؛ آنالیزور قدرتمند حافظه داخلی و SD برای اندروید

چند بار شده که از دیدن پیام کمبود فضای حافظه و کندی سیستم عامل گلایه مند شده اید؟ احتمالا بارها و بارها. معمولا متهم ردیف اول عوامل کمبود حافظه فایل هایی هستند که از طریق ...

چند بار شده که از دیدن پیام کمبود فضای حافظه و کندی سیستم عامل گلایه مند شده اید؟ احتمالا بارها و بارها. معمولا متهم ردیف اول عوامل کمبود حافظه فایل هایی هستند که از طریق پیام رسان هایی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مثل تلگرام ذخیره می شوند. - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در درجات بعدی هم ممکن است اپلیکیشن ها و ویدیوهای حجیم و تصاویر گالری را داشته باشید.

اپلیکیشن Storage Analyzer در اندروید می تواند حافظه داخلی و SD موبایل و تبلت شما را به طور کامل آنالیز کند تا بدانید که دقیقا - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کدام فایل ها مقصر پر شدن فضای حافظه تان هستند. به لطف این اپ فایل های - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - حجیم و - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - درصدی از حافظه که اشغال کرده اند را به شکل اینفوگرافیک و روی نمودار مشاهده خواهید کرد تا برای پاکسازی آن ها بهتر تصمیم گیری کنید.

Storage Analyzer پس از نصب حافظه داخلی و SD موبایل تان را - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اسکن می کند. این اپ حتی از اسکن درایوهای خارجی (مثلا USB) که به موبایل وصل شده هم بر می آید، هر چند که آنالیز فضا - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تنها وظیفه آن نیست.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

این اپ کاربردی به جز - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - آنالیز و دسته بندی عوامل پر کننده حافظه وظیفه دیگری هم دارد، و آن هم چیزی نیست جز کمک کردن شما برای خالی کردن حافظه. هر بار که درایوی را با Storage Analyzer اسکن می کنید، امکان پاکسازی مستقیم فایل ها را هم دارید.

اپلیکیشن از چند طریق مختلف به شما اجازه می دهد که - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - فایل های حجیم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - را پیدا کنید. آسان ترین و دم دستی ترین روش این است که فایل ها را از روی نمودارهای اینفوگرافیک - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - انتخاب کنید. اما اگر برای پاکسازی فایل ها به دقت بیشتری نیاز داشتید، احتمالا گزینه Biggest Files در منوی کشویی اپ بتواند چاره کارتان باشد.

با مراجعه به این بخش، می توانید 10 فایلی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - که در حافظه های داخلی و SD بیشترین فضا را به خود اختصاص داده اند را بیابید. البته اگر تعداد فایل های حجیم تان بیشتر از این هاست، دو گزینه دیگر در این بخش حضور دارند که 50 و 100 فایل سنگین را بسته به حجم برایتان به نمایش می گذارند تا در مورد ماندن یا نماندن آن ها تصمیم بگیرید.

نکته بسیار خوب این که Storage Analyzer حتی فایل های کش (مثل کشی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - که از تصاویر بندانگشتی ساخته می شود) را هم اسکن می کند. گاهی اوقات این فایل های کش به قدری حجیم هستند که چندین گیگابایت فضا را به اشغال خودشان در می آورند، بنابراین شاید حذف آن ها تصمیم چندان بدی نباشد.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

البته عده ای عقیده دارند که حذف فایل های کش می تواند دیوایس را برای ساخت مجدد آن ها به زحمت انداخته و افزایش مصرف باتری - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و کندی سیستم عامل را به همراه داشته باشد، بنابراین قبل از پاکسازی آن ها به این نکته هم توجه داشته باشید.

کاری که Storage Analyzer انجام می دهد خیلی با تنظیمات Storage اندروید متفاوت نیست. اما وجه تمایز آن اینجاست که هم فایل ها را به خوبی طبقه بندی می کند (بر اساس نوع فایل، حجم و تاریخ کپی شدن در حافظه) و هم با نمایش آن ها به شکل اینفوگرافیک تصمیم گیری برای نگه داشتن یا نداشتن آن ها را برای کاربر راحت تر می کند.

مزیت دیگر این اپلیکیشن هم ویجت ها هستند. Storage Analyzer چندین ویجت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - برای چک کردن حافظه در اختیارتان می گذارد تا آن ها را در صفحه خانگی اندروید بگذارید و همیشه مراقب فضای باقی مانده در حافظه داخلی و SD دستگاه باشید.

و بهترین نکته این که Storage Analyzer کاملا رایگان است، هر چند که باید با تبلیغاتی که در گوشه و کنارش ظاهر می شوند کنار - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بیایید. در مجموع اگر به چیزی فراتر از تنظیمات اندروید برای مدیریت حافظه احتیاج دارید، احتمالا Storage Analyzer تنها اپلیکیشنی خواهد بود که می تواند رضایت کامل تان را به دست بیاورد.

دانلود از گوگل پلی 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زهرا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
با سلام و احترام، در خصوص تعمیر مایکروفر وست پوینت WMG245EGSS در شهر اسکو منطقه بلوار امام که توسط شرکت تعمیرچی شعبه اسکو در منزل مشتری صورت گرفته است، باید بگوییم که با توجه به نظرات و انتقادات مشتریان، رضایت معمولی از خدمات انجام شده وجود دارد. بدون شک، مایکروفر یکی از ابزارهای کاربردی در خانه ما است و هرگونه خرابی آن می‌تواند برای ما دردسر ایجاد کند. بنابراین، خدمات تعمیری که شرکت الو ارائه کرده است بسیار ارزشمند بوده است و به مشتریان کمک کرده تا مشکلات آنها رفع شود. به طور کلی، تلاش شرکت الو برای ارائه خدمات با کیفیت و رضایت مشتریان خود را به خوبی نشان داده است. با تشکر



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone