🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33245.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

دیوایس‌های مبتنی بر اندروید Go حالا ۱/۵ درصد از بازار اندروید را تصاحب کرده‌اند

اندروید Go نسخه ویژه و سبکی از سیستم عامل گوگل است که برای موبایل‌های اقتصادی دارای 1 گیگابایت رم و حتی کمتر از آن طراحی شده و اپلیکیشن‌های خاص خودش را دارد. تا امروز، گوگل ...

اندروید Go نسخه ویژه و سبکی از سیستم عامل گوگل است که برای موبایل‌های اقتصادی دارای 1 گیگابایت رم و حتی کمتر از آن طراحی شده و اپلیکیشن‌های خاص خودش را دارد.

تا امروز، گوگل به عنوان متولی این سیستم عامل در ارائه اپلیکیشن‌های مخصوص اندروید Go از سایر توسعه‌دهندگان فعال‌تر بوده و تا کنون نسخه‌های Go اپ‌هایی مثل گوگل اسیستنت، جیمیل و گوگل مپس را منتشر کرده است.

به تازگی خبر رسیده که اپلیکیشن گوگل مپس Go به آمار ده میلیون نصب در گوگل پلی دست یافته است. این یعنی تا امروز بیش از ده میلیون دیوایس مبتنی بر اندروید Go در سراسر دنیا به - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - فروش رفته که موفقیت تجاری بزرگی برای گوگل به حساب - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می‌آید.

بنابر جدیدترین آمار Statista، طی سه ماهه اول و دوم امسال چیزی قریب به 329 میلیون دیوایس اندرویدی در سراسر دنیا به فروش رفته که 1.5 درصد از آن‌ها را دیوایس‌های اندروید Go تشکیل می‌دهند.

گوگل امیدوار است که اندروید Go بتواند تقاضای مردم برای دیوایس‌های اقتصادی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - را در کشورهای - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - فقیر و در حال توسعه افزایش بدهد. همچنین هدف دیگر افرادی هستند که می‌خواهند فیچر فون‌های خود را کنار گذاشته و به گوشی‌های هوشمند روی بیاورند.

گوگل می‌خواهد که اولین گوشی هوشمند این افراد، یکی از دیوایس‌های اندروید Go باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone