🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  2. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  3. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33246.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

چگونه با استفاده از مایکروسافت Word واترمارک بسازیم؟

در این دوره و زمانه به اشتراک گذاشتن عکس‌ها و ویدیو‌ها فراگیر شده و دو تا از کار‌هایی که عموما عکس‌ها یا ویدیو‌ها قبل از قرار گرفتن در شبکه‌های اجتماعی به آن نیاز دارند، استفاده ...

در این دوره و زمانه به اشتراک گذاشتن عکس‌ها و ویدیو‌ها فراگیر شده و دو تا از - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - کار‌هایی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - که عموما عکس‌ها - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - یا ویدیو‌ها قبل از قرار - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - گرفتن در شبکه‌های اجتماعی به آن - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - نیاز دارند، استفاده از فیلتر‌های گرافیکی یا واترمارک است. در حالی که این روز‌ها اپلیکیشن‌ها پروسه‌ی اعمال - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - فیلتر‌ها را ساده کرده‌اند، اما همچنان - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - افزودن واترمارک سختی‌های خود را دارد.

یکی از ابزار‌هایی که می‌توانید از آن برای اضافه کردن واترمارک به عکس‌های خود استفاده کنید، مایکروسافت ورد معروف است. انجام این کار با استفاده از این نرم افزار کار دشواری نیست و تنها با ادغام چند فایل گرافیکی می‌توانید به راحتی واترمارک مورد نظر خود را اضافه کنید.

چرا مایکروسافت ورد؟

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران

در دهه‌ی گذشته مایکروسافت ورد ویژگی‌های مختلف و بسیار زیادی را اضافه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - کرده. یکی از این ویژگی‌ها امکان ویرایش برخی فایل‌های گرافیکیست که - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - با تعداد زیادی از فونت‌هایی که - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - این نرم افزار مشهور ارائه می‌کند، احتمالا همه‌ی ابزار‌های مورد نیازتان برای طراحی و اضافه کردن واترمارک کافیست. البته نباید فراموش - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - کرد که مایکروسافت ورد تقریبا برای همه‌ی سیستم عامل‌ها در دسترس است و بسیار ساده تر از ابزاری مثل فوتوشاپ می‌توان از آن استفاده کرد.

ساخت واترمارک - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - با استفاده از مایکروسافت ورد

گام اول: استفاده از اشکال پس زمینه

نرم افزار را اجرا کنید - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - و یک پرونده‌ی جدید ایجاد کنید. سپس از طریق بخش Insert‌ نسبت به اضافه کردن یک شکل (Shape) اقدام نمایید. این شکل می‌تواند یک دایره ی ساده باشد یا یک شکل پیچیده از ترکیبی از اشکال مختلف.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران

یکی از کار‌هایی که - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - می‌توانید انجام دهید این است که یک شکل را انتخاب کنید و شکل بعدی را درون شکل قبلی کار ایجاد کنید. برای مثال فرض کنید شما یک دایره به عنوان شکل اصلی خود انتخاب کردید. حالا - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - می‌توانید از یک یا - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - دو دایره‌ی دیگر به صورت خط چین شده درون آن بهره ببرید.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران

برای - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - این کار کافیست روی دومین شکل ایجاد شده کلیک راست کنید و گزینه‌ی Format Shape را بزنید. سپس به Line بروید و یکی از خط - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - چین‌ها را انتخاب کنید.

گام دوم: فونت‌های مختلف را امتحان کنید

وقتی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - کارتان با اشکال و لوگوی مورد نظرتان به پایان رسید، حالا زمان آن رسیده که کلمات مد نظرتان را وارد واترمارک کنید. اگر لوگوی شما تنها نیاز به یک کلمه داشته - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - می‌توانید با یک فونت مناسب لوگوی خود - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - را تکمیل کنید.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران

اگر بیش از یک کلمه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - هم باشد نیازی نیست نگران باشید. مایکروسافت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - ورد فونت های قابل توجه زیادی دارد که - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - می‌توانید با استفاده از آن‌ها نیازتان را برطرف سازید.

گام سوم: فایل را به عنوان یک عکس ذخیره کنید

بعد از اضافه کردن المان‌های مورد نظر خود، حالا وقت آن رسیده که فایل خود را به عنوان - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - یک عکس ذخیره کنید. توصیه می‌کنیم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - از فرمت PNG استفاده کنید. البته مشکلی که در ورد وجود دارد این است که نمی‌توانید هیچ فایلی را به عنوان یک عکس ذخیره کنید.

بنابراین باید تا حدی مایکروسافت ورد را گول بزنیم تا بتوانیم فایل عکس مورد نظر خود را داشته باشیم. بدین منظور ساده ترین روش این است که از صفحه‌ی‌تان عکس بگیرید و عکس مورد نظر را ذخیره کنید.

حال نیاز به Clipping Tool خواهید داشت. یک پرونده‌ی جدید در مایکروسافت ورد ایجاد کنید. سپس به مسیر Insert > Screenshot >Screen clipping بروید.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران

حالا تمام کاری که نیاز - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - است انجام دهید این است که بخش مورد نظر از پرونده‌تان را انتخاب کنید و - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - از آن عکس بگیرید. به یاد داشته باشید که نشانگر ماوس را در صفحه نداشته باشید.

گام سوم: عکس را برش بزنید 

بعد از آن که از بخش - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - مورد نظر عکسبرداری کردید، باید عکس را ویرایش - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - کنید تا نتیجه‌ی به دست آمده مطلوب تر گردد. اگر اولین بارتان است که از مایکروسافت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - ورد برای - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - ویرایش عکس‌ها استفاده می‌کنید - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - خوب است بدانید این نرم افزار فیلترهای جذاب زیادی برای بهبود وضعیت عکس‌هایتان - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - ارائه می‌کند.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران

برای اعمال یک فیلتر، کافیست از بخش Artistic Effects یکی را انتخاب کنید. برای تصاویر دایره‌ای ابتدا باید تصویر را به صورت دایره‌ای کراپ نید. برای فعال کردن کراپ در مایکروسافت ورد، روی عکس کلیک کنید و سپس از تب Format گزینه‌ی Crop و سپس Aspect Ratio را انتخاب کنید. در نهایت روی 1:1 بزنید.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران

حالا گزینه‌ی Crop To Shape را فشار دهید و شکل گرد - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - مورد نظرتان را انتخاب کنید. حالا وقتی فیلتر مد نظرتان را اعمال کنید تنها همان بخش از شکل تغییر می‌کند که کراپ کرده‌اید. بعد از آنکه تغییرات مورد نظرتان را اعمال - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - کردید، کافیست روی شکل کلیک راست کنید و سپس Save as Picture را بزنید.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران

محدودیت‌ها

مایکروسافت ورد به هیچ عنوان نرم افزاری برای اعمال تغییرات گرافیکی نیست. بنابراین ساخت واترمارک با این نرم افزار با محدودیت‌های زیادی مواجه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - است. اگرچه با استفاده از ابزار تعبیه شده در این نرم افزار می‌توان تصاویر گرافیکی قابل قبولی ایجاد کرد، اما معمولا لبه‌ی عکس‌ها دارای حاشیه‌ی سفیدی خواهد بود که توی ذوق - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - می‌زند.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران

کاری که می‌توانید انجام - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - دهید این است که از ابزار آنلاینی مثل - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - LunaPic استفاده کنید تا بتوانید پس زمینه‌ی عکس را محو کنید.

خلاق باشید...

هرچه محدودیت‌ها - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - بیشتر باشد نیاز به خلاقیت برای انجام کار‌های جذاب بیش از گذشته حس می‌شود. بنابراین به ذهن خلاقتان اجازه‌ی جولان دهید.

البته محدودیت‌های گرافیکی در مایکروسافت ورد انکار ناپذیرند، اما اگر به نیمه‌ی پر لیوان نگاه کنید، - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - روند ساخت واترمارک با استفاده از - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر رویان استان مازندران - مایکروسافت ورد ساده و به دور از هرگونه پیچیدگیست. از همه مهمتر به راحتی می‌توانید از آن به صورت آفلاین استفاده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone