🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33244.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

گوگل لنز به زودی به طور یکپارچه در اندروید قابل دسترسی خواهد بود

گوگل لنز در گوشی‌های موبایل می‌تواند ابزار بسیار کارآمدی باشد، اما تا امروز راه‌های دسترسی به آن بسیار محدود بوده. در حال حاضر برای آنکه از امکانات لنز استفاده کنید دو راه بیشتر ندارید: یکی ...

گوگل لنز در - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کامیاران استان کردستان - گوشی‌های موبایل می‌تواند ابزار بسیار کارآمدی باشد، اما تا امروز راه‌های دسترسی به آن بسیار محدود بوده. در حال - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کامیاران استان کردستان - حاضر برای آنکه از امکانات لنز استفاده کنید دو راه بیشتر ندارید: یکی دسترسی از طریق اپ‌هایی مثل گوگل اسیستنت و گوگل فوتوز، و دیگری دسترسی از طریق اپلیکیشن دوربین که هنوز در دیوایس‌های زیادی پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کامیاران استان کردستان - نمی‌شود.

اما خوشبختانه اوضاع تا ابد به همین منوال باقی نمی‌ماند. گوگل اعلام کرده که به زودی میان سرویس گوگل لنز و مرکز اشتراک‌گذاری سیستمی اندروید تعامل برقرار می‌کند و این کار را با انتشار به‌روزرسانی بعدی اپلیکیشن انجام خواهد داد.

با فعالسازی گزینه اشتراک‌گذاری، کاربران می‌توانند از تمام بخش‌های سیستم عامل به قابلیت‌های گوگل لنز دسترسی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کامیاران استان کردستان - داشته باشند. چه مشغول وبگردی باشید و چه در حال چت در یک پیام‌رسان، وجود آیکن Share کافیست که بتوانید به گوگل لنز دسترسی یافته و تصاویر را با آن اسکن کنید.

بنابراین با وجود این قابلیت دیگر احتیاجی به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کامیاران استان کردستان - ذخیره تصاویر و باز کردن‌شان توسط گوگل فوتوز نخواهید داشت. قابلیتی که از آن صحبت می‌کنیم، در نسخه - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کامیاران استان کردستان - 1.1 گوگل لنز ارائه شده. با این وجود هنوز تمام کاربران از سراسر دنیا قادر به دریافت این نسخه نیستند.

اما به محض آزاد شدن این به‌روزرسانی برای شما، می‌توانید آن را از گوگل پلی دریافت نمایید.

- تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کامیاران استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone