🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  5. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38412.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

مدیر مالی فیت بیت: اپل واچ دیگر مردم را هیجان‌زده نمی‌کند

در یک کنفرانس سرمایه‌گذاری مالی «بیل زارلا» مدیر مالی شرکت فیت بیت خاطر نشان کرد که پرفروش‌ترین ساعت هوشمند دنیا محصولی تکراری بوده و اپل واچ دیگر مردم را هیجانزده نخواهد کرد. با بیشتر شدن ...

در یک کنفرانس سرمایه‌گذاری مالی «بیل زارلا» مدیر مالی شرکت فیت بیت خاطر نشان کرد که پرفروش‌ترین ساعت هوشمند دنیا محصولی تکراری بوده و اپل واچ دیگر مردم را هیجانزده نخواهد کرد.

با بیشتر شدن تسلط صنعت تکنولوژی بر زندگی روزمره‌ی مردم و افزایش وابستگی بیش از حد - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کاربران به فعالیت با گجت‌های الکرونیکی، ساعت‌های هوشمند تبدیل به پوشیدنی‌هایی شده‌اند که بسیاری از کاربران آنها را خریداری کرده تا مرتباً و به سادگی از آنها بهره بگیرند و از اخرین امکاناتی که پیشرفت تکنولوژی برایشان محیا کرده، - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نهایت استفاده را ببرند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

بسیاری از کاربران به خصوص آمریکایی‌ها اکنون از اپل واچ بهره می برند چرا استفاده از آنها در محل‌های  شلوغ بسیار آسان است برای مثال یک فرد می تواند در هر محلی از طریق این ساعت هوشمند با اطرافیان خود ارتباط برقرار کرده، کالری‌های مصرف شده‌ی روزانه‌اش را سنجیده و در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کند.

با این حال مدیر مالی شرکت فیت بیت اعلام نموده، در آینده‌ای که برای این مدل محصولات یعنی گجت های هوشمند پوشیدنی تصور می‌کند، جایی برای اپل واچ وجود نخواهد داشت.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

«بیل زارلا» مدیر مالی شرکت سازنده‌ی پوشیدنی‌هایی همچون ایونیک، ورسا و بلیز چند روز پیش در کنفرانس سرمایه‌گذاری Roth خاطر نشان کرد:

من هنوز فردی را ندیده‌ام که اپل واچ داشته باشد و از داشتن این محصول هیجان‌زده باشد.

حرف زارلا را آمار فروش سه ماه گذشته‌ی این ساعت هوشمند نقض می‌کند چرا که پوشیدنی یاد شده در سه ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۷، آمار فروش خود را شکسته و به عقیده‌ی بسیاری از کارشناسان هنوز  بهترین ساعت هوشمندی است که در بازار وجود دارد.

زارلا نظریه‌ی خود را این‌گونه توجیه می‌کند که اگر کسی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - آیفون نداشته باشد نمی تواند از اپل واچ استفاده - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کند و به باور وی در حال حاضر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ۸۰ درصد کاربران دنیا از تلفن‌های هوشمند اندرویدی بهره می‌برند، - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نه موبایل‌های اپل.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

این مساله به طور مجزا درست است اما اپل هیچ‌وقت دنبال بالا بردن سهمش از بازار به هر طریق ممکن نبوده است و تنها استراتژی‌اش برای حفظ رضایت مصرف‌کنندگانش را در پیش گرفته تا آنها را تا ابد مشتری خود - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نگه دارد. از این روست که اپل واچ محصولی است که با آیفون‌ها به خوبی هماهنگ شده و تجربه‌ی مطلوبی برای کاربران - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - فراهم می‌آورد.

اپل هنوز جوابی به ادعاهای مدیر مالی فیت بیت نداده اما از آنجایی شرکت یاد شده وضعیت مالی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - خوبی ندارد و دیگر رقیب پر خطری محسوب نمی‌شود، بعید است که شرکت کوپرتینویی در این زمینه اقدامی انجام دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone