🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24608.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ Ballie را معرفی کرد؛ رباتی برای مدیریت همه ابزارهای هوشمند خانه

«همراهان زندگی». این ایده سامسونگ از نسل بعدی ربات‌هاست. شرکت کره‌ای اعتقاد دارد ربات جدیدش موسوم به «Ballie» به شکلی هوشمند شما را درک می‌کند، از شما پشتیبانی می‌کند و به نیاز‌هایتان پاسخ می‌دهد. در ...

«همراهان زندگی». این ایده سامسونگ از نسل بعدی ربات‌هاست. شرکت کره‌ای اعتقاد دارد ربات جدیدش موسوم به «Ballie» به شکلی هوشمند شما را درک می‌کند، از شما پشتیبانی می‌کند و به نیاز‌هایتان پاسخ می‌دهد. در کنار همه این‌ها، Ballie قرار است - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تاکستان استان زنجان - مدیریت مرکزی همه ابزارهای هوشمند در خانه شما را نیز بر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تاکستان استان زنجان - عهده بگیرد.

سامسونگ رویداد خبری‌اش در نمایشگاه CES را با معرفی یک ربات جالب به نام «Ballie» - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تاکستان استان زنجان - آغاز کرد؛ رباتی که ظاهری شبیه به یک توپ تنیس دارد و می‌تواند در سطح خانه شما با غلطیدن حرکت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تاکستان استان زنجان - کند. سامسونگ می‌گوید این ربات مجهز به هوش مصنوعی، قرار است یک دستیار برای حفظ امنیت خانه باشد یا به کاربران برای ورزش کردن کمک کند. نکته جالب‌تر اینکه سامسونگ مدعی است چنین رباتی می‌تواند نسل جدیدی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تاکستان استان زنجان - از راه ارتباطی کاربران با تکنولوژی باشد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تاکستان استان زنجان

Ballie در واقع آمده است تا مرکزیتی باشد برای مدیریت همه ابزارهای هوشمندی که در خانه کاربر قرار گرفته‌اند. البته در - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تاکستان استان زنجان - دموی ویدیویی که در مراسم سامسونگ نمایش داده شد، همه ابزارها، از تلویزیون هوشمند گرفته تا یخچال هوشمند، محصولات خود سامسونگ - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تاکستان استان زنجان - بودند.

برای مثال، حالا صبح شده و Ballie به اتاق کاربر می‌آید و پرده‌های هوشمند اتاق را باز می‌کند، یا زمانی که حیوان خانگی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تاکستان استان زنجان - تنها مانده، برایش تلویزیون را روشن می‌کند و حتی می‌تواند در نبود کاربر، به جارو برقی هوشمند دستور دهد تا یک اتاق را جارو کند. حتی روی خود استیج، Ballie مدیر سامسونگ که در حال قدم زدن بود را نیز دنبال می‌کرد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تاکستان استان زنجان

سامسونگ می‌گوید Ballie تحول بعدی این شرکت در حوزه اینترنت اشیاء (IoT) است و می‌تواند نقش یک ریموت برای همه ابزارهای هوشمند در خانه شما را ایفا کند.

با این همه، سامسونگ اعلام نکرد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تاکستان استان زنجان - که کاربران علاقمند به این محصول، چه زمان و با چه قیمتی می‌توانند Ballie را بخرند. ایده ربات‌های خانگی سال‌هاست که وجود دارد و پیش‌تر سونی و ال‌جی تلاش‌هایی در این زمینه‌ - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تاکستان استان زنجان - کرده‌اند اما هیچ زمان موفقیتی فراگیر به دست نیاورده‌اند. اکنون باید دید رویکرد سامسونگ چقدر مورد پسند کاربران دوست‌دار تکنولوژی خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone