🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جهرم استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جهرم استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24610.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

اولین پردازشگر گرافیکی مستقل اینتل معرفی شد

اینتل که سال هاست بر بازار پردازنده های کامپیوتر سلطنت می کند، حالا در نمایشگاه CES 2020 اولین پردازشگر گرافیکی مجزای خودش را معرفی کرده است. پردازشگر گرافیکی اینتل DG1 گام بزرگی در راستای برنامه ...

اینتل که سال هاست - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جهرم استان فارس - بر بازار پردازنده های کامپیوتر سلطنت می کند، حالا در نمایشگاه CES 2020 اولین پردازشگر گرافیکی مجزای خودش را معرفی کرده است. پردازشگر گرافیکی اینتل DG1 گام بزرگی در راستای برنامه های جاه طلبانه این شرکت در دنیای پردازش محسوب می شود.

اینتل اطلاعات زیادی در مورد پردازشگر گرافیکی DG1 ارائه نکرد اما اجرای بازی دستینی 2 روی این GPU را به شکل زنده به نمایش گذاشت. شایعات موجود حکایت از آن دارند که DG1 بر اساس معماری Xe طراحی شده، یعنی همان معماری که در - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جهرم استان فارس - گرافیک مجتمع چیپ های 10 نانومتری تایگر لیک - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جهرم استان فارس - به کار گرفته خواهد - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جهرم استان فارس - شد.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جهرم استان فارس

به گفته اینتل، گرافیک مجتمع Xe روی چیپ های تایگر لیک، - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جهرم استان فارس - قدرت دوبرابری نسبت به نسل قبل دارد. بدین ترتیب پردازشگر گرافیکی DG1 قوی ترین محصول این شرکت در زمینه کارآیی گرافیکی خواهد داشت. سایت تخصصی Tom's Hardware می گوید DG1 در واقع نسخه مجزای گرافیک های مجتمع این شرکت است. حتی در این صورت هم اینتل می تواند با هماهنگ کردن CPU و GPU و استفاده همزمان - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جهرم استان فارس - از گرافیک مجتمع و مجزا، توان گرافیکی فوق العاده ای را به ارمغان بیاورد.

اینتل مدتهاست که از بازار کارت گرافیک دور مانده و از این موضوع رنج می برد، تا جایی که در سال 2018 تصمیم گرفت با رقیب - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جهرم استان فارس - اصلی اش یعنی AMD - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جهرم استان فارس - وارد همکاری شود و GPU های - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جهرم استان فارس - این شرکت را در پردازنده های سری Core i5 به کار بگیرد. البته این همکاری هنوز به نتیجه نرسیده است.

اطلاعات دقیقی در مورد مشخصات فنی، زمان عرضه و بازار هدف پردازشگر - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر جهرم استان فارس - گرافیکی اینتل DG1 در دست نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سیمین چهر نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام، دوست عزیز. یکی از مشکلات رایج در مایکروفر استیل البرز MS251، درست کار نکردن در دمای بالا و یا نمایش دادن خطاهای عجیب است. به هر حال، برای تعمیر این مایکروفر در شهر جهرم، می توانید با تعمیرکاران مجرب و متخصص در این زمینه تماس بگیرید. بهتر است قبل از انتخاب تعمیرکار، اطمینان حاصل کنید که او دارای تجربه و دانش کافی در تعمیر این محصول است. با لهجه تهرانی این موضوع را بیان کردم. امیدوارم مفید بوده باشد
کاربر گلباران نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
به گزارش مردم شهر جهرم، یکی از مشکلات رایج در مایکروفر استیل البرز MS251 مربوط به عدم گرم شدن آن است. در صورتی که شما نیز با این مشکل مواجه شده‌اید، بهتر است به یک تعمیرکار مجرب در شهر جهرم روستای محمداباد مراجعه کنید. او می تواند با بررسی مایکروفر و بررسی علت نشدن آن، اقدام به تعمیر آن کند. همچنین اگر لازم باشد، قطعات مایکروفر را تعویض کند. در نهایت، با استفاده از این روش‌ها، مشکل شما به خوبی حل خواهد شد و مایکروفر شما دوباره به درستی کار خود را انجام می دهد



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone