🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24611.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

کمپانی TCL از گوشی تاشوی خود رونمایی کرد؛ رقیب ارزان قیمت گلکسی فولد و میت ایکس

کمپانی TCL نمونه اولیه گوشی تاشو خود را در نمایشگاه CES 2020 به معرض نمایش گذاشت. جالب ترین نکته در مورد گوشی تاشو شرکت TCL، قیمت آن است. گوشی های تاشو سامسونگ، هواوی و موتورولا ...

کمپانی TCL نمونه اولیه گوشی تاشو خود - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر پارس آباد استان اردبیل - را در نمایشگاه CES 2020 به معرض نمایش گذاشت.

جالب ترین نکته در مورد گوشی تاشو شرکت TCL، قیمت آن است. گوشی های تاشو سامسونگ، هواوی و موتورولا قیمتی در حدود 1500 تا 2 هزار دلار - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر پارس آباد استان اردبیل - دارند. حال TCL قصد دارد با تولید گوشی تاشو ارزان قیمت، از رقبا پیشی بگیرد.

البته با توجه به قیمت کمتر نباید انتظار سخت افزار پرچمدار از این محصول داشت. این کمپانی چینی در نمایشگاه CES امسال گوشی تاشو خود با چیپست اسنپدراگون 660 و اندروید - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر پارس آباد استان اردبیل - 9 را نمایش داد.

همانطور که در تصاویر ملاحظه می کنید، این مدل دوربین سلفی نداشته و روی نمایشگر خبری از ناچ نیست. در پنل پشتی نیز طراحی فانتزی چند رنگ و ماژول دوربین به چشم می خورد.

گوشی تاشو TCL در مراحل ابتدایی ساخت قرار داشته و زمان عرضه آن به بازار - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر پارس آباد استان اردبیل - معلوم نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone