🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  3. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35879.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

تعرفه‌ جدید اینترنت پرسرعت برای کاربران کم‌مصرف نهایی شده است

احتمالاً امروز قرار است مشکل کاربران کم مصرف اینترنت ثابت که سرعت بالاتری می‌خواهند رفع شود و تعرفه‌های جدید به اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی ابلاغ شود. آنطور که «حسین فلاح جوشقانی» رئیس سازمان تنظیم مقررات ...

احتمالاً امروز قرار است مشکل - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کاربران کم مصرف اینترنت ثابت که سرعت بالاتری می‌خواهند رفع شود و تعرفه‌های جدید به اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی ابلاغ - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شود.

آنطور که «حسین فلاح جوشقانی» رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد، یکی از نگرانی‌های ارائه دهندگان اینترنت این بود که مشترکان کم‌مصرفی که سرعت بالا می‌خواهند به سمت اپراتورهای دیگر بروند، به همین دلیل از این سازمان خواستند که امکان تغییر تعرفه را برایشان فراهم کند. - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - او همچنین اشاره کرد که وزیر ارتباطات با تعرفه‌های جدید موافقت کرده - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - است:

«بر این اساس بررسی‌هایی انجام‌ گرفت و پیشنهادی از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به وزیر ارتباطات ارائه شد تا مطابق با آن تعرفه‌ای برای مشترکان کم مصرفی که نیاز به اینترنت با سرعت بالا دارند تدوین - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شود.»

۲۱ آبان ۱۳۹۶ بود که «محمدجواد آذری - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - جهرمی» با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود خبر از تصویب طرحی داد که در ابتدا جذاب بود اما رفته رفته صدای اعتراض کاربران را بلند کرد؛ طرح اینترنت ثابت غیرحجمی خبری بود که جزئیات آن در صفحه اینستاگرام وزیر ارتباطات منتشر شد و کاربران آن را برای مشترکین کم مصرف ناعادلانه دانستند.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

طبق این مصوبه که قرار بود از آذر سال گذشته اجرا شود، مصرف منصفانه مشترکان مبنای رقابت 18 شرکت فعال ارائه کننده سرویس - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اینترنتی قرار گرفت و شرکت‌ها باید جزئیات مصرف منصفانه خود را به اطلاع مشترکین می‌رساندند.

آذری جهرمی از کاربران خواست تا کمی صبوری کنند تا شرکت‌ها طرح‌های خود را - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ارائه کنند و اطمینان داد که دیدگاه‌های جمع زیادی از مصرف کنندگان لحاظ شده است. او در آن زمان در همین رابطه - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - گفته بود:

«در قیاس با تعرفه قبلی، حداقل حدود 30 درصد کاهش هزینه با اجرای این طرح برای کاربران پیش‌بینی می‌شود. اطمینان داشته باشید - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - که حتی با وجود مفهوم مصرف منصفانه بیش از 80 درصد کاربران دیگر نیازی به خرید حجم یا پرداخت هزینه اضافه نخواهند داشت. همچنین سرعت خریداری - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شده باید بوسیله شرکت‌ها تضمین - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شود - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - و اشتراک بین تعداد زیاد کاربر در اینجا معنا ندارد.»

در تعرفه جدید کاربران پرمصرف حجم بیشتر و سرعت بیشتری در اختیار داشتند و کاربران کم مصرف، سرعت کمتر در اختیار داشتند. بر اساس آمارها، در حال حاضر کاربران خانگی اینترنت به شکل ماهانه ۷ الی ۱۰ گیگابایت مصرف دارند و بر همین اساس، طرحی که در ابتدا برای کاربران پرمصرف عالی بود برای کاربران کم مصرف ناعادلانه به نظر رسید.  وزیر ارتباطات بهمن ماه سال گذشته درباره همین موضوع توضیح داد: «در تعرفه جدید، مشترکین کم‌مصرف که پهنای باند بالا نیاز دارند، فاقد انتخاب مناسب هستند. برای رضایت این - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دسته از کاربران، پیشنهادهایی در حال بررسی است که تلاش می‌کنیم تا فروردین ماه به نتیجه نهایی برسد.»

این بررسی‌ها ادامه یافت تا آنکه روز - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - گذشته جوشقانی خبر از اقدام نهایی برای تصویب تعرفه‌های جدید داد که در آن به کاربران کم مصرفی که سرعت بالاتر می‌خواهند بیشتر توجه شده است. به احتمال زیاد امروز یا تا پایان این هفته - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تعرفه‌های - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - جدید برای بالابردن سرعت کاربران کم مصرف نیز به اپراتورهای ارائه - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دهنده اینترنت در کشور ابلاغ خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone