🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30482.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

فید اینستاگرام تنها برای چند دقیقه به صورت افقی درآمد

روز گذشته و تنها برای چند دقیقه، فید اینستاگرام برخی از کاربران به صورت افقی در آمد. پس از وقوع این اتفاق کاربران اینستاگرام دیگر نمی‌توانستند برای گشت و گذار در فید خود به پایین ...

روز گذشته و تنها برای چند دقیقه، فید اینستاگرام برخی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مازندران استان مازندران - از کاربران به صورت افقی در - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مازندران استان مازندران - آمد. پس از وقوع این اتفاق کاربران اینستاگرام دیگر نمی‌توانستند برای گشت و گذار در فید خود به پایین اسکرول کنند و باید مثل تماشای عکس در آلبوم‌های اینستاگرام، صفحه را به سمت چپ یا راست می‌کشیدند تا پست منتشر شده‌ی بعدی یا قبلی را مشاهده نمایند. پیش از - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مازندران استان مازندران - این اینستاگرام ویژگی یاد شده را برای بخش اکسپلور مورد استفاده قرار داده بود ولی روز گذشته به نظر می‌رسید که قصد دارد فید افقی را به صفحه‌ی مجازی خود نیز - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مازندران استان مازندران - بیاورد.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مازندران استان مازندران

در فید جدید، هر کدام از پست‌ها تبدیل به یک استوری بسیار بزرگ و یک صفحه می‌شوند که دارای نوار اسکرول در بالا هستند تا نمایش دهد که چه مقدار از پست‌ها را مشاهده نموده‌اید. این تغییر شاید برای عموم کاربران - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مازندران استان مازندران - اینستاگرام قابل قبول نباشد چرا که مدت‌هاست همه به حالت قدیمی پست‌های این شبکه‌ی اجتماعی عادت کرده‌اند.

در - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مازندران استان مازندران - نمایش فید جدید، هر کدام از عکس‌ها اصلی ترین نقطه‌ی تمرکز صفحات خواهند بود. همچنین تنها امکان مشاهده‌ی یک پست برایتان وجود خواهد داشت. کامنت‌ها نیز راحت تر قابل مشاهده هستند و باید صفحه را به بالا بکشید تا نظرات درج شده را مطالعه نمایید.

البته تجربه‌ی تماشای پست‌ها به صورت افقی، فقط مربوط به فید اینستاگرام بوده و با رفتن به پروفایل کاربران دیگر، همه چیز مثل گذشته - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مازندران استان مازندران - است. البته لازم به ذکر است که این تغییرات تنها چند دقیقه باقی ماند و به سرعت همه چیز به حالت عادی خود بازگشت.

 

رئیس بخش اینستاگرام «آدام موسری» در توییتر خود اعلام کرده بود که تغییرات یاد شده - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مازندران استان مازندران - قرار بود یک «آزمایش کوچک» باشد. اما سخنگوی فیسبوک در اظهار نظری متناقض با رئیس اینستاگرام، از این موضوع به عنوان یک باگ یاد کرد و افزود که این مشکل به سرعت حل شده است.

به هر ترتیب حتی اگر موضوع یاد شده یک اتفاق تصادفی باشد، به نظر می‌رسد که اینستاگرام - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مازندران استان مازندران - نمایش افقی فید‌ها را به - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مازندران استان مازندران - صورت جدی پیگیری می‌کند و شاید به زودی شاهد عملیاتی شدنش باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone