🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  3. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  4. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  5. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30483.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

کاوشگر نیو هورایزنز با کمربند کویپر در انتهای منظومه شمسی ملاقات می کند

کاوشگر نیو هورایزنز (افق های نو) ناسا که در سال 2015 از کنار پلوتو عبور کرد و تصاویر خیره کننده ای را به زمین فرستاد، حالا به مرز کمربند سیارکی کویپر نزدیک شده و به ...

کاوشگر نیو هورایزنز (افق های نو) ناسا که در سال 2015 از کنار پلوتو - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - عبور - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کرد و تصاویر خیره کننده ای را به زمین فرستاد، حالا به مرز کمربند سیارکی کویپر نزدیک شده و به زودی با یک جرم آسمانی کمتر شناخته شده و باستانی به نام «Ultima Thule» ملاقات خواهد کرد.

اولتیما تولی که با فاصله یک میلیارد و 600 میلیون کیلومتری از پلوتو - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - به دور خورشید می چرخد، دورترین جرم آسمانی است که توسط یکی از ساخته های دست بشر ملاقات و اطلاعات آن ثبت می شود. بنا به اظهارات ناسا، Ultima Thule یک جرم یخی با دمای منفی 238 - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - درجه سانتیگراد است که 4.5 میلیارد سال پیش و هنگام شکل - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - گیری منظومه شمسی به وجود آمده و اطلاعات - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ارزشمندی از آن زمان را در خود دارد.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان
بزرگ شدن Ultima Thule از دید کاوشگر افق های نو

به گفته دانشمندان ناسا، جرم آسمانی مورد بحث به عنوان یکی از اجرام موجود در کمربند سیارکی کویپر (کمربند سیارکی کویپر حلقه ای از اجرام یخی است که در لبه منظومه شمسی به دور خورشید می چرخند) به دلیل فاصله - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - از خورشید تقریباً مانند روز اول حفظ شده و می تواند برای پژوهش درباره نحوه شکل گیری منظومه شمسی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و سیارات آن مورد مطالعه قرار گیرد.

اولتیما تول دورترین جرم آسمانی است که توسط یکی از ساخته های دست بشر ملاقات و اطلاعات آن ثبت می شود

لازم به ذکر است که در حال حاضر اطلاعات اندکی از Ultima Thule در دسترس قرار دارد و تصاویر ارسالی از آن نیز موجب تعجب دانشمندان شده؛ چرا که نخستین عکس ها از این جرم آسمانی نشانگر ساختار کروی نامنظم آن بودند اما با نزدیک تر شدن کاوشگر ناسا به اولتیما، نور دریافتی از آن بی ثبات تر شده که به گفته محققان، دلیل آن ممکن است حضور ابر غبار یا اجرام کوچک - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تری که مانند قمر به دور اولتیما تولی می گردند باشد.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

گفتنی است طبق پیش بینی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ها، نخستین تصاویر Ultima Thule نیم ساعت پس از آغاز سال نو - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - میلادی به زمین خواهند رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone