🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  4. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30487.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

با ۷ راه خلاقانه برای شخصی سازی هوم اسکرین آیفون آشنا شوید

همین حالا موبایلتان را بردارید و به دنبال اپلیکیشن نوت گوشی بگردید. اگر این فرآیند بیشتر از ۳۰ ثانیه طول کشید، نیاز دارید که فکری به حال دسته بندی و شخصی سازی هوم اسکرین گوشی ...

همین حالا موبایلتان را بردارید و - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - به دنبال اپلیکیشن نوت گوشی بگردید. اگر این فرآیند بیشتر از ۳۰ ثانیه طول کشید، نیاز دارید که فکری به حال دسته بندی و شخصی سازی هوم اسکرین گوشی خود کنید.

با وجود هزاران اپلیکیشن و استفاده‌ی مداوم ما از نرم افزار‌های مختلف، کاملا طبیعی به نظر می‌رسد که برخی از آن‌ها از دیدگانمان گم شوند و مجبور باشیم برای یافتن آیکن یکی از آن‌ها وقت زیادی را صرف کنیم.

حل این مشکل شاید حداکثر ۱۵ دقیقه از وقتمان را بگیرد اما با انجام دادنش برای یک عمر می‌توانیم - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - به راحتی اپلیکیشن‌های مد نظرمان را پیدا کنیم. در این مطلب قصد - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - داریم ۷ راه خلاقانه برای شخصی سازی هوم - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - اسکرین آیفون را معرفی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - کنیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به راحتی اپلیکیشن‌های خود را پیدا کرده و از مرتب و منظم بودن آیکن‌ها - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - در آیفون خود لذت ببرید. با ما همراه باشید.

۱. نام گذاری فولدر‌ها با استفاده از افعال کلیدی

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس

ممکن است شما هم جزو افرادی باشید که استفاده از برخی نام‌ها مثل Productivity، Reference یا Utilities برایتان گمراه کننده باشد. بنابراین اولین توصیه‌ی ما استفاده از افعالی است که با آن‌ها بیشتر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - آشنا هستید. این افعال می‌توانند برای موضوعات مختلف - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - متفاوت باشند. بهتر است - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - فولدر‌ها را با افعالی مثل چت کردن، شنیدن، بازی کردن یا یادگرفتن -به زبان انگلیسی- نام گذاری کنید.

اگر هم با زبان فارسی راحت‌تر هستید، بهتر است از واژه‌های کلیدی فارسی مثل چت یا گفت و گو، کار، موسیقی، یادگیری، شنیدن، بازی و ... استفاده نمایید.

۲. استفاده از رنگ‌ها

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس

استفاده از رنگ‌ها تنها برای دسته بندی لباس‌ها، نوشته‌ها و یا ایمیل‌ها نیست. آیکن یک اپلیکیشن دارای رنگ‌های خاصی است که می‌توانید با استفاده از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - آن‌ راحت‌تر اپ مورد نظر خود را بیابید. از طرفی ذهن انسان رنگ‌ها را بهتر به خاطر می‌سپارد.

برای دسته‌بندی به این روش، کافیست اپلیکیشن‌های هم رنگ را کنار هم قرار دهید. مثلا اپلیکیشن‌هایی که دارای رنگ زرد هستند کنار هم، سبز‌ها کنار هم و الی آخر. با استفاده از این - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - روش شاید همچنان برای پیدا کردن برخی از اپلیکیشن‌ها دچار مشکل شوید، اما به صورت حدودی همیشه به یاد خواهید داشت که یک اپلیکیشن با آیکن زرد رنگ در کجای هوم اسکرین قرار گرفته است.

۳. دسته‌بندی بر اساس حروف الفبا

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس

یکی از روش‌های متداول دسته بندی، کمک گرفتن از حروف الفباست. عموما همه حروف الفبا را بلدیم و به راحتی می‌توانیم به طور - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - تقریبی جایگاه اپلیکیشنی که با یکی از حروف الفبا شروع می‌شود را بیابیم. البته اگر می‌خواهید این دسته بندی را با استفاده از آیفون انجام دهید بهتر است از روش زیر استفاده کنید:

  • به تنظیمات بروید.
  • روی General بزنید.
  • به پایین اسکرول کنید تا به Reset برسید. آن را انتخاب کنید.
  • گزینه‌ی Reset Home Screen Layout را - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - بزنید.

حالا همه‌ی آیکن‌ها در هوم اسکرین آیفون شما بر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - اساس حروف الفبا دسته بندی شده‌اند. علاوه بر راه حل مذکور، اگر علاقه و حوصله‌اش را داشتید می‌توانید به ایجاد فولدر‌هایی مجزا بپردازید که هرکدام با حرف اول یکی از حروف الفبا باشد. مثل «فولدر A»، «فولدر B» و ...

۴. با توجه به نیازتان به دسته بندی اپلیکیشن‌ها بپردازید

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس

همیشه به این فکر کنید که چگونه می‌توانید تلفن را در دست خود نگه دارید. اگر از اپلیکیشن‌هایی خاص به طور مکرر استفاده می‌کنید، بهتر است آن‌ها را گلچین کرده و دم دست قرار دهید تا از بقیه‌ی اپلیکیشن‌ها مجزا باشند.

البته اگر علاقمند به دسته بندی اپلیکیشن‌ها در فولدر‌ها - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - هستید شاید این راه حل خیلی ایده آل تلقی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - نشود.

۵. الگوبندی ردیف‌ها

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس

اگر استفاده از فولدر‌ها یکی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - از علاقمندی‌هایتان نیست، می‌توانید از الگوبندی ردیف‌ها استفاده کنید تا اپلیکیشن‌هایی که از لحاظ کارکرد مشابه هم هستند در یک ردیف قرار بگیرند.

به هرکدام - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - از ردیف‌های هوم اسکرین خود یک الگو اختصاص - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - دهید و اپلیکیشن‌ها را در - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - ردیف‌های مربوطه قرار دهید.

به عنوان مثال یک ردیف را به اپلیکیشن‌هایی برای گفتگو‌های آنلاین اختصاص - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - دهید و پیام‌رسان‌های خود را به آن ردیف منتقل نمایید.

۶. دسته بندی اپلیکیشن‌ها بر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - اساس میزان استفاده از آن‌ها

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس

از چند صفحه‌ی هوم اسکرین استفاده کنید و هرکدام از صفحات را به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - اپلیکیشن‌های مختلف اختصاص دهید. مثلا صفحه‌ی اول برای اپلیکیشن‌هایی که به شدت زیاد از آن‌ها استفاده می‌کنید و صفحات بعدی برای نرم افزار‌هایی که کارکرد پایین‌تری در گوشی‌تان دارند.

۷. استفاده از ایموجی‌ برای نام گذاری - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - فولدر‌ها

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس

یکی دیگر از روش‌های بسیار مناسب برای دسته - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - بندی، استفاده از ایموجی‌ها برای دسته بندی فولدرهاست. بعد از فولدر بندی اپلیکیشن‌ها، به هرکدام از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - فولدر‌ها با توجه به اپلیکیشن‌هایی که در آن‌ها قرار دارد یک ایموجی اختصاص دهید.

مثلا به فولدری که پلیر صوتی، - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر لارستان استان فارس - اسپاتیفای یا پاندورا در آن قرار گرفته‌ یک ایموجی نوت موسیقی اختصاص دهید تا همیشه بدانید وقتی باید وارد این فولدر شوید که می‌خواهید به موسیقی گوش کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone