🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  4. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30486.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

این ماسک بوهای مختلفی را برای شما شبیه سازی می‌کند

بسیاری از وقت‌ها بویایی انسان دست کم گرفته می‌شود اما بخشی مهمی از زندگی ما به همین حس بستگی دارد. به تازگی یک دستگاه واقعیت مجازی با نام ماسک FeelReal VR ساخته شده که می‌تواند بوی ...

بسیاری از - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سوادکوه استان مازندران - وقت‌ها بویایی انسان دست کم گرفته می‌شود اما بخشی مهمی از زندگی ما به همین حس بستگی دارد. به تازگی یک دستگاه واقعیت مجازی با نام ماسک FeelReal VR ساخته شده که می‌تواند بوی مواردی همچون، باران،‌گرما - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سوادکوه استان مازندران - و باد را روی صورت شما شبیه‌سازی کند.

در حال حاضر می‌توان از ماسک FeelReal VR روی اکثر هدست‌های واقعیت مجازی موجود در بازار مثل پلی استیشن وی آر، اچ تی سی وایو و آکیلیس ریفت استفاده کرد که البته جلوه خنده‌داری به صورت کاربران می‌دهد. لازم به ذکر است که اتصال این ماسک با هدست‌ به صورت مغناطیسی صورت می‌گیرد.

سازندگان این دستگاه - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سوادکوه استان مازندران - می‌گویند که از آن‌ می‌توان برای شبیه سازی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سوادکوه استان مازندران - موقعیت‌ فیلمی که تماشا می‌کنید یا بازی ویدیویی که در حال تجربه آن هستید استفاده کرد. در حال حاضر ۲۵۵ بوی مختلف برای این ماسک در نظر گرفته شده که بخش زیادی از آن‌ها شامل بوهای آشنایی مثل بوی قهوه و باروت می‌شود.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سوادکوه استان مازندران

البته ماسک FeelReal VR تنها شامل شبیه سازی بو نبوده و سنسورهای خاصی در این دستگاه تعبیه شده‌اند که توانایی تولید گرما و سرما و پخش - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سوادکوه استان مازندران - کردن آن در صورت شما را دارند. برای مثال این دستگاه می‌تواند حسی شبیه قرار گرفتن روی قله کوه، قرار گرفتن غبار آب روی صورت یا گیر کردن در صحرا را برای شما شبیه سازی کند. تیم سازنده FeelReal می‌‌گوید که سازندگان بازی‌هایی مانند اسکایریم و Beat Saber می‌توانند به راحتی و با استفاده از پلاگین‌هایی، استفاده از این ماسک را در عناوین خود امکان پذیر کنند. همچنین این ماسک از ویدیوهای ۳۶۰ درجه هم پشتیبانی می‌کند.

البته نباید بیش از اندازه - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سوادکوه استان مازندران - به موفقیت FeelReal دل بست و پیش از این هم شاهد دستگاه‌های مشابه‌ای بودیم که به دلایل زیادی به موفقیت نرسیدند. در انتها باید گفت که هنوز تاریخ عرضه - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سوادکوه استان مازندران - و قیمت مشخصی برای این ماسک در نظر گرفته نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone