🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  2. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  4. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  5. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10637.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

گوگل اطلاعات بیشتری در مورد هویت تبلیغ‌کنندگان در پلتفرم خود ارائه می‌‌دهد

گوگل با هدف افزایش شفافیت، در صفحه «درباره این تبلیغ» (About this ad)، اطلاعات بیشتری در مورد تبلیغات به کاربران ارائه خواهد کرد. در حال حاضر این ویژگی علاوه بر اطلاعات اولیه، فعالیت تبلیغ‌کننده در ...

گوگل با هدف افزایش شفافیت، در - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر شاندیز استان خراسان - صفحه «درباره این تبلیغ» (About this - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر شاندیز استان خراسان - ad)، اطلاعات بیشتری در مورد تبلیغات به کاربران ارائه خواهد کرد. در حال حاضر این ویژگی علاوه بر اطلاعات اولیه، فعالیت تبلیغ‌کننده در ۳۰ روز گذشته و همچنین سایر آگهی‌های او را نشان می‌دهد.

در بروزرسانی جدید برخی اطلاعات اساسی مانند نام فرد تبلیغ‌کننده، کشور، تعداد تبلیغاتی که ارائه کرده و فهرستی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر شاندیز استان خراسان - از آن‌ها به کاربران نمایش داده می‌شود. - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر شاندیز استان خراسان - همچنین کاربران اطلاعات مربوط به کمپین‌های تبلیغاتی را در موتور جستجو و یوتیوب می‌توانند مشاهده کنند.

گوگل سال گذشته و هنگامی که - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر شاندیز استان خراسان - شروع به تایید هویت تبلیغ‌کنندگان کرده بود اعلام کرد شفاف سازی‌های بیشتری درباره تبلیغات ارائه خواهد شد. گزینه مربوط به تاریخچه تبلیغ‌کننده طی ماه‌های آینده ابتدا در دسترس کاربران ایالات متحده قرار خواهد گرفت و سپس سال آینده در دسترس کشورهای دیگر قرار خواهد گرفت.

به عنوان مثال، تصور کنید که آگهی در حال نشان دادن - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر شاندیز استان خراسان - یک کت جذاب برای شما است، - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر شاندیز استان خراسان - اما - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر شاندیز استان خراسان - برند آن را به یاد نمی‌آورید. با استفاده از ویژگی جدید - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر شاندیز استان خراسان - گوگل، می‌توانید پیش از بازدید از سایت یا خرید آن، اطلاعات بیشتری درباره تبلیغ‌کننده کسب کنید.

فیسبوک که در کنار گوگل بر بازار تبلیغات آنلاین تسلط دارد، از طریق پایگاه داده خود ویژگی مشابهی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر شاندیز استان خراسان - را برای کاربران ارائه کرده است که می‌توانند تمام تبلیغات در حال اجرا در فیسبوک و اینستاگرام را بررسی کنند. گوگل همچنین پایگاه داده تبلیغاتی را ارائه می‌کند، اما بیشتر روی تبلیغاتی سیاسی متمرکز است.

گوگل در حالی ویژگی‌های جدیدی را برای شفافیت تبلیغات آنلاین پلتفرم خود ارائه می‌کند که پیش از این گزارش‌هایی درباره کلاهبرداری و سواستفاده گوگل و فیسبوک از تبلیغات منتشر شده - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر شاندیز استان خراسان - است. در همین رابطه، گزارش اخیر BBC ادعا می‌کرد که فیسبوک و گوگل هنوز نتوانسته‌اند بسیاری از تبلیغات کلاهبرداری را از پلتفرم خود حذف کنند. همچنین برخی از کلاهبرداران با اطلاعات تجاری جعلی خود گوگل مپس را مورد هدف خود قرار داده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone