🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  2. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33126.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

معرفی بازی black؛ بعد از زرد و قرمز، حالا سیاه

سه‌گانه رنگارنگ بارت بونته (Bart Bonte) یکی از منحصر به فردترین چیزهایی است که صنعت بازی‌های گوشی به خود دیده و سازنده هر بار با پرداختی متفاوت به سه ویژگی یکسان، توانسته آثارش را ماندگار ...

سه‌گانه رنگارنگ بارت بونته (Bart Bonte) یکی از منحصر به فردترین چیزهایی است که صنعت - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بازی‌های گوشی به خود دیده و سازنده هر بار با پرداختی متفاوت به سه ویژگی یکسان، توانسته آثارش را ماندگار می‌کند؛ چند «مرحله کوتاه» که هر کدام دارای «منطق» خودشان هستند و به خوبی هم با صفحات لمسی «عجین» شده‌اند.

استفاده از مینی گیم‌های مختلف ایده جدیدی نیست و در برول استارز - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - پخته‌ترین حالت این ایده را دیدیم اما چیزی که سه‌گانه بونته را خاص کرده، پا گذاشتن به تنوعی فراتر از ترکیب چند مینی گیم مختلف است. انگار سازنده پنجاه بازی مختلف را انتخاب کرده، از - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - هر کدام یک معما برداشته و نتیجه‌اش هم عناوین زرد (red)، قرمز (red) و - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - حالا سیاه (black) بوده - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - است.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی
سیستم راهنمای بازی هم همانند بقیه بخش‌ها کاملا متفاوت است.

سیاه به عنوان آخرین ساخته بونته همان روند دو قسمت قبلی را پیش گرفته، اگر در آن‌ها با انجام کارهایی باید - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سعی می‌کردید پس زمینه را تمام زرد و تمام قرمز کنید حالا همین ماموریت را برای رنگ سیاه به عهده دارید؛ هر مرحله به معمای بازی جواب بدهید و رنگ صفحه را به سیاه تغییر دهید.

تمام مراحل هم هر کدام دارای منطق خاص خودشان هستند. گاهی اوقات این کارها به سادگی کلیک روی یک دایره - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - یا کشیدن لامپ هستند و در بعضی قسمت‌ها به سختی سیاه کردن تمام خانه‌ها و انتخاب حروف بازی به شکلی متفاوت. در این بین تعدادی از مرحله‌ها نیز با اشاره به بازی‌های ماندگار قدیمی طراحی شده‌اند و معماهایشان بیش از آنکه چالش برانگیز باشد، نوستالژی است.

در حالت - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کلی اگر جایی گیر نکنید و هر پنجاه مرحله را در یک زمان منطقی پشت سر بگذارید، همانند - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دو ساخته قبلی بونته اتمام black هم به ۷۰-۸۰ دقیقه نمی‌رسد. روی اگر تاکید کردم چون مرحله‌هایی از بازی هستند که به خاطر سختی زیاد خود شاید چاره‌ای جز استفاده از راهنما را برای مخاطب نمی‌گذارند - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - با وجود ذات منطقی که دارند اما بیشتر از همیشه به حدس و گمان متکی می‌شوند.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی
red و yellow هر دو با دریافت میانگین امتیازی ۴.۸ از - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کاربران گوگل پلی، جزو پرامتیازترین بازی‌های این فروشگاه هستند. black تا اینجا موفق شده میانگین امتیاز کامل ۵ را - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به دست بیاورد.

البته این مسئله یک نکته منفی نیست - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و به نظرم نباید از دیدگاه - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - انتقادی به آن نگاه کرد. تمام مرحله‌های بازی برپایه حدس و گمان طراحی شده‌اند و - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اینکه بعضی از آن‌ها بیشتر مخاطب را به این کار مجبور می‌کنند (در کنار حفظ منطق‌شان) باعث شده تا بازی جدا از جذابیتی که دارد، چالش برانگیزتر هم باشد.

فکر نکنم - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - لازم باشد چیز بیشتری پیرامون ساخته جدید بونته بگویم. زرد و قرمز هر دو جزو پرامتیازترین بازی‌های گوگل پلی بوده‌اند و سیاه هم با ادامه همان روند تا اینجا توانسته موفقیت‌های گذشته را تکرار کند. اگرچه با اثر عامه پسندی طرف نیستیم ولی بازی به‌خاطر تجربه متفاوتی که ارائه می‌دهد، از آن چیزهایی است که نمی‌توان فراموش کرد. لینک های دانلود بازی در ادامه آمده اند و علاوه بر اپلیکیشن، شما همچنین می توانید به نسخه تحت وب بازی Black نیز در این لینک دسترسی داشته باشید.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

black

سازنده: Bart Bonte قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 43.2 / 20 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone