🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  2. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33123.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

14 سال زندان در انتظار هکر توسعه دهنده ابزار آزمایش بدافزار

به تازگی هکری که ابزار ویژه Scan4You را برای توسعه دهندگان بدفزارها تولید کرده بود به 14 سال زندان محکوم شده است. «راسلان باندارز» که اهل کشور لتونی است و 37 سال دارد به دلیل ...

به تازگی هکری که ابزار ویژه Scan4You را برای توسعه دهندگان بدفزارها - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شیرگاه استان مازندران - تولید کرده بود به 14 سال زندان محکوم شده است.

«راسلان باندارز» که اهل کشور لتونی است و 37 سال دارد به دلیل تسهیل جرایم سایبری متهم شناخته شده است. باندارز سرویس Scan4You را ایجاد کرده بود که به توسعه دهندگان بد افزارها امکان تشخیص احتمالی بدافزارشان توسط آنتی ویروس ها را می دهد.

البته توسعه دهندگان بد افزارها می توانند بدافزار خود را روی سرویس Virustotal هم آزمایش کنند. ویروس توتال سرویسی متعلق به گوگل است که امکان ویروس یابی فایل ها برای همگان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شیرگاه استان مازندران - را فراهم می - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شیرگاه استان مازندران - کند. این وبسایت فایل ها را با چندین ضد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شیرگاه استان مازندران - ویروس آزمایش می کند و البته در نهایت فایل ها را در اختیار شرکت های تولید کننده نرم افزارهای ضد ویروس قرار می دهد تا آنها را بررسی کنند.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شیرگاه استان مازندران

به همین دلیل ممکن است فایل های بدافزار لو بروند و برای توسعه دهنده کارایی خود - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شیرگاه استان مازندران - را از دست بدهند. اما سرویس Scan4You فایل ها را اسکن می کرد و البته در نهایت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شیرگاه استان مازندران - آنها را در اختیار شرکت های تولید کنند ضد ویروس ها قرار نمی داد. به همین دلیل می توان آن را ابزاری بر ضد آنتی ویروس ها تلقی کرد.

توسعه دهندگان بدافزار برای سال ها امکان استفاده از Scan4You را داشتند و می توانستند بدافزارهای توسعه داده شده را پیش از پخش کردن آزمایش کنند تا از تشخیص داده نشدن آن اطمینان یابند یا حتی در صورت تشخیص داده شدن، کدهای آن را به نحوی تغییر دهند تا با ضد ویروس ها تشخیص داده نشود.

بنا بر گزارش شرکت امنیتی ترند میکرو، مدل اخیر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شیرگاه استان مازندران - Scan4You از سال 2009 معرفی و به سرعت محبوب شد. اما باندراز در سال همان اشتباهی را تکرار کرد که بسیاری از توسعه دهندگان بدافزارها مرتکب شده بودند. در حالی که او انجین های ضد ویروس ها را از گزارش - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شیرگاه استان مازندران - دادن فایل های اسکن شده در Scan4You باز می داشت اما - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شیرگاه استان مازندران - فراموش کرد گزارش شدن آدرس URL اسکن فایل ها به ترند میکرو - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شیرگاه استان مازندران - را مسدود کند.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شیرگاه استان مازندران

به این - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شیرگاه استان مازندران - ترتیب در مدت 5 سال ترند میکرو موفق شده بود آدرس های صفحات اسکن از سرویس هایی نظیر Scan4You را به دست آورد. این موضوع موجب شد ترند میکرو - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شیرگاه استان مازندران - پیش از دیگران موفق به شناسایی بدافزارهای آلوده شود. در این مدت بسیاری از اطلاعات به دست آمده از بدافزارها با اف بی آی و برخی سازمان های دیگر به اشتراک گذاشته شد.

در اسناد دادگاه اشاره شده که توسعه دهندگان برای دسترسی به تمامی قابلیت های Scan4You باید هزینه ای را پرداخت می کردند. Martisevs از حساب پی پال شخصی خود برای پرداخت های خدمات بهره می برد که این موضوع ردیابی آنها را راحت تر از پیش کرد.

پیش - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شیرگاه استان مازندران - از دستگیری باندارز مقامات بریتانیا فرد دیگری را - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شیرگاه استان مازندران - به علت ایجاد سایت مشابهی به نام reFUD.me دستگیر کرده بودند. باندارز - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شیرگاه استان مازندران - در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شیرگاه استان مازندران - ماه مه سال 2017 به همراه «Jurijs Martisevs» دستگیر شد. در نهایت این دو به آمریکا تحویل داده شدند تا مجازات شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone