تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  5. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42406.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

گشودگی دهانه لنز V30 با آنچه ال جی گفته بود تفاوت دارد [به روزرسانی شد]

ال جی هفته گذشته از آخرین پرچمدار خود تحت عنوان «V30» در نمایشگاه بین المللی IFA رونمایی کرد که در روزهای قبل از معرفی و حتی طی مراسم، تأکید بسیاری روی توانمندی های دوربین آن ...

ال جی هفته گذشته از آخرین پرچمدار خود تحت عنوان «V30» در نمایشگاه بین المللی IFA رونمایی کرد که در روزهای قبل از معرفی و حتی طی مراسم، تأکید بسیاری روی توانمندی های دوربین آن و به خصوص گشودگی دیافراگم (Aperture) لنز V30 شده بود.

ال جی رقم f/1.6 را به عنوان گشودگی دیافراگم دوربین V30 اعلام کرده بود

در واقع V30 نخستین دوربین موبایل دنیا با گشودگی دهانه لنز f/1.6 را در اختیار دارد که نسبت به سایر نمونه های بازار با f/1.7 و بالاتر (هرچه عدد کوچکتر باشد، - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - گشودگی دیافراگم بیشتر است) امکان دریافت نور بیشتری را فراهم کرده و عکاسی در محیط های کم نور را راحت تر و با کیفیت تر می کند.

اما افرادی که موفق به تست نسخه های پیش تولید موبایل مورد بحث شده - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اند، گزارش می دهند که عکس های V30 در قسمت مشخصات اپلیکیشن های گالری و Google Photos، گشودگی دیافراگم f/1.7 را نشان می دهند که با رقم اعلام شده از سوی ال جی مغایر است.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

البته باید - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در نظر داشت که دستگاه های موجود، نسخه های نهایی و تولید انبوه V30 نبوده و احتمالاً مسائل موجود مورد اصلاح قرار می گیرند. همچنین بد نیست بدانید که عکس های تلفن مذکور در اپلیکیشن دسکتاپ Google Photos عدد f/1.69 را نشان می دهند که قابل تأمل است.

گفتنی است تفاوت میان مشخصات اعلام شده از سوی کمپانی و موارد موجود در نرم افزارها، به احتمال زیاد ناشی از عدم هماهنگی سخت افزار و نرم افزار بوده و شرکت سازنده در زمان عرضه محصول خود به بازار این - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مشکل را برطرف خواهد کرد.

 

به روز - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - رسانی:

به گفته یکی از سخنگویان ال جی، اختلاف میان عدد موجود در مشخصات تصاویر با آنچه که کمپانی اعلام کرده، به دلیل وجود - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - باگ های نرم افزاری و عدم هماهنگی با سخت افزار (همان طور که در متن اصلی خبر نیز آمده) در بعضی از دستگاه های موجود - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - رخ داده و سایر نمونه های پیش تولید مشکل مورد بحث - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - را ندارند؛ از همین رو می توان گفت دوربین V30 از گشودگی دیافراگم f/1.6 - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بهره برده و مسئله موجود پیش از عرضه نهایی به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بازار رفع خواهد شد. در ادامه تصویری از مشخصات عکس یکی از نمونه های بدون ایراد را مشاهده می کنید:

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone