🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  2. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  3. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  4. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30517.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ال جی هم به دنبال ساخت گوشی‌هایی با دوربین زیر نمایشگر است

ال جی شاید در حال حاضر مثل چند سال گذشته خود را در میان مدعیان صنعت تولید تلفن‌های هوشمند نبیند، اما همه‌ی تلاشش را می‌کند تا از تکنولوژی‌های مورد استفاده در پرچمداران بزرگ دنیا عقب ...

ال جی شاید در حال حاضر مثل چند سال گذشته خود را در میان مدعیان صنعت تولید تلفن‌های هوشمند نبیند، اما همه‌ی تلاشش را می‌کند تا از تکنولوژی‌های مورد استفاده در پرچمداران بزرگ دنیا عقب نماند. حالا به نظر می‌رسد - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - این شرکت کره‌ای قصد دارد از تکنولوژی دوربین زیر نمایشگر استفاده کند.

در تلاشی دیگر از سوی ال جی، این شرکت کره‌ای طراحی پتنتی را در کره‌ی جنوبی به ثبت رسانده که به نظر - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - می‌رسد قرار است در تلفن‌های هوشمند جدید خود از آن بهره ببرد. این تلفن هوشمند جدید - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - با نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه‌ی ۱۰۰ درصدی، بدون حاشیه و همراه - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - با دوربین زیر نمایشگر است.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران

این طراحی در دو نسخه عرضه شده که یکی از آن‌ها «استاندارد» و دیگری «خمیده» خواهد بود. در طراحی منتشر شده از نسخه‌ی خمیده، یکی از زوایای این تلفن همراه به طور قابل توجهی نسبت به زاویه‌ی رو به رویی باریک تر است.

مدت زمان زیادی از عرضه‌ی آیفون X اپل نمی‌گذرد که اپیدمی جدیدی در دوربین‌های سلفی ایجاد کرد و - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - بسیاری از شرکت‌ها از جمله گوگل با الهام گرفتن از آن رو به استفاده از بریدگی صفحه نمایش آوردند. اما به نظر می‌رسد با درز اطلاعات بیشتر از پرچمدار بعدی سامسونگ و برخوداری این تلفن هوشمند از دوربین زیر - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - نمایشگر، ابداع اپل چندان عمر طولانی نداشته باشد.

البته هنوز باید منتظر بود و دید که کارایی دوربین‌های زیر نمایشگر چطور خواهد بود. حالا که ال جی هم به سراغ استفاده از این طراحی رفته، می‌توان انتظار داشت که شرکت‌های بیشتری در آینده از دوربین زیر نمایشگر بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone