🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  4. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  5. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30522.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

مشکل مدیریت حافظه در گوگل پیکسل 3 به‌زودی رفع خواهد شد

گوگل پیکسل 3 از زمان عرضه خود طی ماه گذشته تا امروز دچار یک مشکل در مدیریت حافظه خود است. طبق اعلام گوگل، این کمپانی از مشکل مورد نظر آگاه بوده و به زودی آن‌ ...

گوگل پیکسل 3 از زمان عرضه خود طی ماه گذشته تا امروز دچار یک مشکل در مدیریت حافظه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شهرضا استان اصفهان - خود است. طبق اعلام گوگل، - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شهرضا استان اصفهان - این کمپانی از مشکل مورد نظر آگاه بوده و به زودی آن‌ را به طور کامل رفع خواهد کرد.

بسیاری دلیل این مشکل را استفاده گوگل از ۴ گیگابایت رم به جای ۶ یا ۸ گیگابایت مانند دیگر گوشی‌های هوشمند اندرویدی می‌دانستند اما به تازگی مشخص شده که این مشکل تنها یک باگ بوده و به زودی برطرف خواهد شد. مشکل مدیریت حافظه باعث رفتار عجیب دستگاه در استفاده حافظه رم گوشی می‌شد و کاربران بعضا ری‌استارت شدن یا فورس کلوز شدن اپلیکیشن‌های خود را در پیکسل 3 شاهد بودند.

بر اساس گزارشی که به تازگی از سمت گوگل منتشر شده، یک پچ برای رفع باگ معروف گوگل پیکسل 3 به زودی و طی چند هفته آتی منتشر خواهد شد. البته این باگ تنها یکی از مشکلات گوگل از زمان عرضه گوشی جدیدش در - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شهرضا استان اصفهان - ماه گذشته است.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شهرضا استان اصفهان

آن‌ها پیش از این یکی از باگ‌های مربوط به دوربین گوشی را رفع کردند. این باگ باعث می‌شد بعضی از تصاویری که شما می‌گیرید ذخیره نشوند. ظاهرا این مشکل به بسته شدن خودکار اپ‌ها برای حفظ مموری برمی‌گشت و هنگامی که شما از دوربین استفاده می‌کردید سایر اپ‌ها به طور خودکار بسته می‌شدند؛ مشکلی که سامسونگ هم مدتی پیش در گوشی‌های خود با آن روبرو بود.

جدا از این موارد، برای مثال اگر شما در حال گوش دادن - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شهرضا استان اصفهان - به موسیقی از اپلکیشن موسیقی گوگل یا اسپاتیفای بودید - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شهرضا استان اصفهان - و وارد دوربین گوشی می‌شدید، موسیقی به طور خودکار متوقف می‌شد. این مشکل قطعا برای کاربرانی که روزمره از پیکسل 3 استفاده می‌کنند آزار دهنده خواهد بود.

پیش از این هم بعضی‌ها از مشکل - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر شهرضا استان اصفهان - پخش صدای پیکسل 3 گفته بودند که به هنگام شنیدن موسیقی یا هر صوت دیگری، در فرکانس‌هایی خاص نوعی صدای وز وز شنیده می‌شود که حتی در ولوم پایین و ولوم بالا قابل احساس است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone