🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  5. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30519.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

جهرمی در خصوص حمله سایبری اخیر به ایران: از قبل در جریان نفوذشان بودیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (۱۵ آبان) در همایش پدافند غیر عامل، اطلاعات بیشتری از حمله خنثی شده‌ی سایبری ارائه داد که روز گذشته اتفاق افتاده بود. آذری جهرمی می‌گوید تیم‌های دفاع سایبری از ...

وزیر ارتباطات - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان - و فناوری اطلاعات امروز (۱۵ آبان) در همایش پدافند غیر عامل، اطلاعات بیشتری از حمله خنثی شده‌ی سایبری ارائه داد که روز گذشته اتفاق افتاده بود. آذری جهرمی می‌گوید تیم‌های دفاع سایبری از قبل این حمله، مراحل اولیه نفوذ در شبکه ارتباطی کشور را رصد کرده بودند. - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان - وی همچنین عنوان می‌کند که روند حملات سایبری به ایران، از شیطنت‌های گروه‌های هکری در حال تبدیل شدن به عملیات خراب‌کارانه با پشتیانی دولتی است.

جهرمی امروز در خصوص چگونگی این حمله سایبری گفت:

«هدفشان این بود که از طریق نفوذ به یکی از سرورهای - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان - پابلیک موجود بر بستر اینترنت برای ارائه خدمات، دسترسی بگیرند به زیرساخت‌های - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان - داخلی. این نفوذ شناسایی و کدگذاری آنها دیده شده بود. متوجه بودیم که این را گذاشته‌اند برای روز مبادا. تمام فعالیت آنها روی کدها، توسط مراکز SOC [عملیات امنیت] شرکت‌های ارتباطاتی و با هماهنگی که در مرکز وجود داشت تحت پایش - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان - بود. آسیب‌پذیری، از نوع Zero-Day بود و تصور می‌کردند کسی نمی‌تواند آن را شناسایی کند. از Zero-Day سرویس IIS برای کدگذاری و - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان - لانه‌گذاری بدافزار خودشان در سرور استفاده کرده بودند تا از آنجا روت بگیرند به داخل - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان - و دسترسی پیدا کنند به اطلاعات HLR و تخریب سرویس‌های ارتباطاتی.

روز گذشته از نوع تعاملات احساس بر این بود که می‌خواهند عملیات اجرایی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان - را آغاز کنند و سریعاً جلوی آن گرفته شد. مستندات فنی آن جمع‌آوری - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان - شده و از مراجع بین‌المللی پیگیری خواهیم کرد.»

جهرمی همچنین گفت که برای چنین عملیاتی، افرادی که قصد این حمله را داشته‌اند حتی IP خود را نیز مخفی نکرده‌اند و رسماً - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان - با IP شرکت اینترنتی خودشان چنین کاری را انجام دادند. وزیر ارتباطات با «وقیح» خواندن این نوع فعالیت، پای شرکت‌های توسعه‌دهنده سیستم‌عامل و نرم‌افزار را نیز به میان کشید و یک احتمال را مطرح کرد:

«درست است که شما صاحب تکنولوژی و فناوری هستید، درست است که شاید شرکت‌های تولیدکننده سیستم عامل و نرم‌افراز با شما همکاری کنند، درست است که ممکن است در حوزه نرم‌افزاری اعمال تحریم کنید و از به‌روز رسانی وصله‌های امنیتی نرم‌افزارهای موجود در ایران جلوگیری - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان - کنید اما توان دفاعی ما در برابر تهاجمات کم نیست.»

جهرمی همچنین گفت که وزارت ارتباطات با تغییر جهت در سیاست رسانه‌ای کردن این تهدیدات، - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان - به زودی گزارش‌های کامل‌تری از حملات سایبری و دفع آنها منتشر خواهد کرد: «در زمان‌هایی به دلیل اینکه ذهن جامعه را نسبت به اتفافات آشفته نکنیم، لزومی نداشت در این باره صحبت کنیم اما حالا که حدود از شیطنت‌های گروه‌های هکری به عملیات تخریب‌گرانه دولتی تبدیل شده، باید این‌ها را در جامعه جهانی بیان کرد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone