🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  5. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30503.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

تصاویر و رندر ویدیویی جدید از نوکیا ۹ با ۵ دوربین اصلی [تماشا کنید]

اوایل امسال تصویری گرافیکی از پرچمدار جدید نوکیا با پنح دوربین اصلی منتشر شد که تصور می شود نوکیا ۹ نام داشته باشد و حالا مجموعه ای از چند تصویر تازه همراه با رندر ویدیویی ...

اوایل امسال تصویری گرافیکی از پرچمدار جدید نوکیا با پنح دوربین اصلی منتشر شد که تصور می شود نوکیا ۹ نام داشته باشد و حالا مجموعه ای از چند تصویر تازه همراه با رندر ویدیویی ۳۶۰ درجه از این تلفن هوشمند به دست آمده که نمای بهتری از آن - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گرگان استان گلستان - را پیش رویمان قرار می دهد.

این تصاویر که توسط دو کاربر با نام های OnLeak و 91Mobiles منتشر شده طراحی کلی نوکیا - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گرگان استان گلستان - ۹ و همچنین آرایه دوربین آن را به تصویر می کشد و درست مانند تصویر اولیه لو رفته، پنج دوربین در بخش پشتی بدنه را نمایش می دهند که یک فلاش و همچنین سنسور عجیب مشکی رنگ همراهی شان می کند.

البته در برهه کنونی جزئیات مربوط به مشخصات این دوربین ها فاش نشده اند اما اگر نوکیا ۹ به پیروی از گوشی های مجهز به دوربین سه گانه ساخته شده باشد انتظار می رود که شاهد حضور سنسورهای استاندارد، تله فوتو و سوپرواید در میانشان باشیم. حسگرهای مونو کروم و همچنین عمق سنج نیز به احتمال زیاد - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گرگان استان گلستان - آنها را همراهی خواهند کرد.

در مورد طراحی دستگاه هم باید بگوییم که که گوشی جی ۶ ال جی را در ذهن تداعی می کند؛ دستگاه یک فریم فلزی دارد و نمایشگری با نسبت ۱۸ به ۹ و بدون بریدگی را در خود جای داده است. صحبت از بخش جلویی بدنه دستگاه شد باید بگوییم که یک دوربین سلفی در پنل جلویی سمت راست قرار گرفته و دو سنسور نیز در سمت چپ آن خودنمایی می کنند.

برخلاف گوشی جی ۶ ال جی اما نوکیا ۹ ظاهرا فاقد جک هدفون است. علاوه بر این خبری هم از اسکنر اثر انگشت در این موبایل نیست که این میتواند نشانه ای دال بر کاربرد سنسور مورد بحث در زیر نمایشگر باشد. هر دوی این اتفاقات با در نظر داشتن عرضه محصولات مشابه نظیر وان پلاس 6T و هواوی میت ۲۰ پرو در سال ۲۰۱۸ چندان هم عجیب به نظر نمی رسند. از دیگر مشخصات احتمالی برای این موبایل میتوان به اسپیکر در بخش انتهایی بدنه، پورت USB-C، دکمه های کم و زیاد صدا در سمت راست و درگاه سیم کارت در بالا اشاره کرد.

در مورد چیپست نوکیا ۹ اطلاعات زیادی در دسترس نیست اما میتوان حدس زد - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گرگان استان گلستان - که اسنپدراگون ۸۴۵ - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گرگان استان گلستان - به همراه دست کم ۶ گیگابایت رم برایش در نظر گرفته شده باشند ضمن اینکه نمایشگرش هم اولد - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گرگان استان گلستان - باشد.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گرگان استان گلستان تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گرگان استان گلستان تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گرگان استان گلستان تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گرگان استان گلستان تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گرگان استان گلستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone