🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  4. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  5. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30509.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل بعضی از خطوط تولید آیفون XR را تعطیل کرده است

بر اساس اطلاعاتی که اخیرا به بیرون درز کرده، بعضی از خط‌های تولید آیفون XR تعطیل شده‌اند؛ به این معنا که ظاهرا استقبال از آیفون‌های ارزان قیمت اپل آن‌طور که این کمپانی انتظار داشته خوب ...

بر اساس اطلاعاتی که اخیرا به بیرون درز کرده، بعضی از خط‌های تولید آیفون XR تعطیل شده‌اند؛ به این معنا که ظاهرا استقبال از آیفون‌های ارزان قیمت اپل آن‌طور که این کمپانی انتظار داشته خوب نبوده - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - است.

یکی از منابع‌ معتبر در رابطه با وضعیت پیش آمده می‌گوید کمپانی Foxconn به عنوان یکی از تولید کنندگان آیفون در حالی که پیش از این از ۶۰ درصد خط تولید خود را به آیفون XR اختصاص داده بود، این میزان را به ۴۵ درصد کاهش داده زیرا با توجه به تولید و تقاضا، در حال نیازی برای این حجم از تولید XR وجود ندارد.

با توجه به گزارش منتشر شده از سمت ایندکس به عنوان یکی از شخاص‌های اصلی بازار سهام توکیو، یکی از کمپانی‌های - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تولید کننده آیفون XR هیچ - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سفارشی برای فصل تعطیلات نگرفته است. این گزارش با آخرین اظهارات پیشگو معروف محصولات اپل یعنی مینگ چی کو هم مقایر است. کو پیش از این گفته بود که تعداد پیش‌ سفارش‌های آیفون XR - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - در سه روز اول بییشتر از آیفون 8 و 8 پلاس طی مدت زمان مشابه در سال گذشته بوده.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گنبد کاووس استان گلستان

البته بر اساس گزارش مالی جدیدی که از سمت اپل منتشر شده،‌ این کاهش فروش تاثیر چندانی در درآمد کلی نداشته و این کمپانی توانسته طی سه ماهه آخر سال، بیشتر از ۱۴ میلیارد دلار درآمد کسب کند که نسبت به رقم ۱۰.۷ میلیارد در مدت زمان مشابه سال گذشته، پیشرفت چشمگیری محسوب می - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - شود.

در ضمن از سال آینده و در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - گزارش مالی سه ماهه اول 2019، اپل دیگر آمار فروش محصولات خود از - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - جمله آیفون و آیپد را منتشر نخواهد کرد زیرا به گفته - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - لوکا میستری، مدیر مالی ارشد این کمپانی، آمار فروش زیاد برای نمایش - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - موفقیت های شرکت مناسب نیستند و اپل بیشتر بر ارتقای کیفی محصولات، رضایت مشتریان خود متمرکز خواهد بود.

نظر شما چیست؟ دلیل کاهش تدریجی فروش آیفون XR را چه می‌دانید؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone