🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  5. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30511.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

قهرمانی نوجوان استرالیایی در مسابقات بین‌المللی پهپاد

گزارش شده یک پسر نوجوان ۱۵ ساله‌ی پانزده ساله استرالیایی موفق شده مقام اول بزرگترین مسابقات بین‌المللی پهپاد را از آن خود کند. [digivideo] [/digivideo] مسابقات قهرمانی پهپاد‌رانی جهان توسط فدراسیون ورزش‌های هوایی (FAI) در شهر ...

مسابقات قهرمانی پهپاد‌رانی جهان توسط فدراسیون ورزش‌های هوایی (FAI) در شهر شنژن کشور چین برگزار شده و طی آن رودی براونینگ استرالیایی توانسته با غلبه بر ۱۲۰ شرکت کننده‌ی دیگر، به مقام نخست این مسابقات دست یابد.

همچنین وانرایا واناپونگ یازده ساله موفق شد که در قسمت زنان قهرمان شود و بتواند جایزه‌ای را نصیب خود کند. - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مینودشت استان گلستان - البته باید در نظر داشت که تنها ۱۳ شرکت کننده‌ی زن در این - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مینودشت استان گلستان - مسابقه - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مینودشت استان گلستان - حضور داشتند و وانرایا با مربیگری پدرش توانست، باقی داوطلبان را شکست دهد.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مینودشت استان گلستان

با این وجود موفقیت براونینگ ۱۵ ساله موجب شد که تیم استرالیایی شرکت کننده‌ در این مسابقات بتواند تیم‌های سوئد و کره‌جنوبی را پشت سر بگذارد و در بخش تیمی نیز قهرمان - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مینودشت استان گلستان - گردد.

بر اساس قوانین این مسابقات، شرکت‌کننده‌ها مجبور بودند که پهپاد‌های خود را با سرعت بسیار زیاد از مسیرهای مارپیچی و پر مانع، به سلامت عبور دهند تا به خط پایان برسند. به همین منظور شرکت کنندگان اجازه داشتند تا با استفاده از هدست‌های ویژه، به - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مینودشت استان گلستان - دوربین روی پهپاد خود وصل شوند تا بتوانند دید بهتری نسبت به مسیر مسابقه پیدا کنند.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مینودشت استان گلستان
وانرایا واناپونگ، دختر ۱۱ - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مینودشت استان گلستان - ساله برنده‌ی جایزه بخش زنان

دیروز رودی براونینگ نوجوان در جریان فینال این مسابقات برابر سه رقیب دیگرش قد علم کرد و موفق شد که با شکست دادن - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مینودشت استان گلستان - آنها مدال طلا این مسابقات به همراه ۲۴ هزار دلار جایزه‌ نقدی را از آن خود کند.

فدراسیون - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مینودشت استان گلستان - ورزش‌های هوایی مدعی شده که مسابقات پهپادرانی جزو ورزش‌هایی است که محبوبیت آن روز به روز بیشتر می‌شود و پتانسیل زیادی برای پیشرفت دارد. هم اکنون چنین مسابقاتی در نقاط مختلف جهان برگزار می‌شوند و احتمال دارد در - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مینودشت استان گلستان - آینده‌ای نزدیک شاهد برگزاری لیگ بین المللی برای آن باشیم.

این دوره از مسابقات قهرمانی پهپاد‌رانی جهان توسط سایت‌های معروف اینترنتی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مینودشت استان گلستان - استریم شده و شبکه‌‌ی چینی پرطرفدار Tencent نیز به پخش آن پرداخته - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مینودشت استان گلستان - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone