🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  5. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30505.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

قطع فیزیکی ارتباط میکروفون، راهکار اپل برای جلوگیری از شنود در مک‌بوک‌های جدید

در دنیایی زندگی می کنیم که اطراف ما پر شده از انواع سنسورها، دوربین ها و میکروفون هایی که هر کدام می توانند وسیله مناسبی برای جاسوسی و شنود غیر قانونی مکالمات ما باشند. به ...

در دنیایی زندگی می کنیم که اطراف ما پر شده از انواع - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مازندران استان مازندران - سنسورها، دوربین ها و میکروفون هایی که هر کدام - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مازندران استان مازندران - می توانند وسیله مناسبی برای جاسوسی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مازندران استان مازندران - و شنود غیر قانونی مکالمات ما باشند. به همین خاطر کم نیستند افرادی که وب کم لپتاپشان را با چسب برق می پوشانند یا گوشی خود را اکثراً در کشوی میز نگهداری می کنند.

کمپانی اپل نیز با آگاهی از شرایط کنونی و برای بهبود امنیت حریم خصوصی کاربران، در مک بوک پرو و مک بوک ایرهای جدید - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مازندران استان مازندران - خود از فناوری تازه ای استفاده کرده که موقع بستن لپتاپ، ارتباط میکروفون را به صورت فیزیکی قطع می کند.

قابلیت مذکور که به لطف چیپ T2 اپل در دسترس قرار گرفته، به دلیل قطع ارتباط فیزیکی، امکان حملات نرم افزاری و کنترل اسپیکر (مانند بدافزار فروت فلای) را از هکرها می گیرد. البته ویژگی جدید برای دوربین مک بوک های مورد اشاره در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مازندران استان مازندران - نظر گرفته نشده چرا که - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مازندران استان مازندران - به گفته اپل، پس از بستن لپتاپ عملاً دوربین کارایی خود را از دست می دهد.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مازندران استان مازندران

از کار افتادن فیزیکی میکروفون با بسته شدن درب لپتاپ گام مهمی در راستای - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مازندران استان مازندران - حفاظت از حریم خصوصی کاربران و جلوگیری از شنود مکالمات آنهاست، اما این قابلیت فقط با - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مازندران استان مازندران - بستن مک بوک ها میکروفون را غیر فعال می کند و زمانی که لپتاپ به صورت باز روی میز باشد، قطع ارتباط فیزیکی آن ممکن نیست.

برای قطع ارتباط میکروفون حتماً - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مازندران استان مازندران - باید درب دستگاه بسته شود

این موضوع خصوصاً زمانی که کاربر درب دستگاه خود را به دلایل مختلفی نبسته باشد مشکل ساز شده و نمی تواند جلوی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مازندران استان مازندران - دسترسی هکرها به صداهای منتشر شده در محیط را بگیرد. از این رو به نظر می رسد اگر اپل یک کلید اختصاصی (مانند کلید - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مازندران استان مازندران - سکوت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مازندران استان مازندران - آیفون) برای قطع ارتباط فیزیکی میکروفون در نظر می گرفت، خیال کاربران به طور کلی از بابت عدم امکان شنود مکالمات راحت می شد.

البته باز هم در چنین شرایطی وب کم دستگاه می توانست به عنوان وسیله ای برای نقض حریم خصوصی مورد استفاده قرار گیرد که راهکارهایی مانند زدن چسب - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مازندران استان مازندران - نواری یا پنهان کردن دوربین در یکی از کلیدهای کیبورد، می توانند مؤثر واقع شوند.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر مازندران استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone