🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30508.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

کشتی نجات اسپیس اکس برای بازیابی فضانوردان پس از سقوط در اقیانوس

همان طور که احتمالاً می دانید، کمپانی اسپیس اکس از سال آینده میلادی ارسال فضاپیماهای سرنشین دار خود به خارج از اتمسفر زمین را آغاز خواهد کرد. اما پرتاب موفقیت آمیز فضاپیما تمام کار نیست ...

همان طور که احتمالاً - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کنگاور استان کردستان - می دانید، - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کنگاور استان کردستان - کمپانی اسپیس اکس از سال آینده میلادی ارسال فضاپیماهای سرنشین دار خود به خارج از اتمسفر زمین را آغاز خواهد کرد. اما پرتاب موفقیت آمیز فضاپیما تمام کار نیست و این شرکت برای بازیابی کپسول - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کنگاور استان کردستان - حامل فضانوردان پس از سقوط در اقیانوس اطلس، از کشتی نجات «Go Searcher» استفاده خواهد کرد.

کشتی مورد بحث با یک جرثقیل مخصوص، باند هلیکوپتر، یک درمانگاه کوچک و تجهیزات امدادی کامل، برای بدترین و سخت ترین شرایط آماده شده و قادر است در مواقع بحرانی، فضانوردان آسیب دیده را مستقیماً به بیمارستان منتقل کند.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کنگاور استان کردستان

«Go Searcher» بخشی از ناوگان دریایی اسپیس اکس برای پشتیبانی از فعالیت های فضایی این کمپانی آمریکاییست که شاید معروف ترین ابزار آن، کشتی های خودران بدون سرنشین اسپیس اکس باشد که برای فرود مجدد - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کنگاور استان کردستان - راکت های فالکن 9 مورد استفاده قرار می گیرند.

البته پیش از این «Go Searcher» به عنوان نیروی پشتیبان کشتی های خودران (در زمان بازگشت - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کنگاور استان کردستان - به ساحل) در خدمت - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کنگاور استان کردستان - ناوگان اسپیس اکس بود؛ اما حالا کمپانی تحت مدیریت ایلان ماسک کشتی نجات مورد بحث را به تجهیزات جدیدی مجهز کرده و قرار است آن را به عنوان ابزار بازیابی کپسول های «Dragon» مورد استفاده قرار دهد.

کپسول Dragon اسپیس اکس همواره در اقیانوس اطلس - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کنگاور استان کردستان - فرود می آید

کپسول مورد اشاره که در همکاری اسپیس اکس با ناسا طراحی شده، فضانوردان را به ایستگاه فضایی بین المللی حمل کرده و از آنجا بازمی گرداند. این کپسول در مسیر بازگشت به سمت اقیانوس اطلس هدایت شده و در آب فرود خواهد آمد. سپس کشتی Go Searcher (در شرایط نرمال) - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کنگاور استان کردستان - به وسیله جرثقیل خود، کپسول را بازیابی کرده و فضانوردان پس از - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کنگاور استان کردستان - ورود به کشتی، توسط تیم پزشکی اسپیس اکس و ناسا ارزیابی سلامتی می شوند.

اما در شرایط ویژه، هلیکوپتر نجات فضانوردان را مستقیماً از کپسول خارج کرده و به بیمارستان منتقل می کند. لازم به ذکر است که هلیکوپتر مورد استفاده به تجهیزات پزشکی و تیم اورژانس مجهز شده تا پزشکان در تمام - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کنگاور استان کردستان - مراحل بازیابی، در کنار فضانوردان و برای حفظ جانشان حاضر باشند.

گفتنی است بر اساس برنامه ریزی های اسپیس اکس، فضاپیمای سرنشین دار «Crew Dragon» ابتدای سال 2019 (دی ماه امسال) نخستین مأموریت خود را بدون سرنشین انجام می دهد که در صورت موفقیت، ژوئن 2019 - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کنگاور استان کردستان - (خرداد ماه سال آینده) اولین تیم فضانوردان خود را به ایستگاه فضایی منتقل خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone