🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  3. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30500.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

هدست 260 دلاری پاناسونیک تمرکز کارمندان در محیط کار را تضمین می‌کند

در سال های اخیر با رشد استارتاپ ها، طراحی دفاتر کاری سنتی با دیوارهای جداکننده افراد از یکدیگر، کم کم منسوخ شده و محیط های کاری باز برای تعامل بیشتر کارمندان و افزایش بهره وری ...

در سال های اخیر با رشد استارتاپ ها، - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مریوان استان کردستان - طراحی دفاتر کاری سنتی با دیوارهای جداکننده افراد از یکدیگر، کم کم منسوخ شده و محیط های کاری باز برای تعامل بیشتر کارمندان و افزایش بهره وری جای آنها را گرفته است.

اما در - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مریوان استان کردستان - بعضی مواقع، همین محیط باز عامل اصلی حواس پرتی و عدم تمرکز کارمندان می شود که پاناسونیک برای پاسخگویی به این مشکل، نوعی هدست حذف کننده صدا طراحی کرده که بی شباهت به چشم پوش اسب های درشکه نیست.

هدست پاناسونیک بی شباهت به چشم پوش اسب های درشکه نیست

محصول جدید با نام تجاری «Wear Space» شامل یک هدست برای حذف صدای محیط و پوشش نعل اسبی اطراف آن می شود که دید جانبی کاربر را مسدود کرده و درست مانند اسب درشکه! حواس او را به جلو متمرکز می کند. فقط کافیست یک دفتر با حدود 30-40 کارمند پشت میز را تصور کنید که همگی از هدست پاناسونیک - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مریوان استان کردستان - استفاده می کنند؛ چنین تصویری یادآور برخی از رمان های علمی-تخیلی است که از بردگی انسان در آینده صحبت می کردند.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مریوان استان کردستان

گجت 260 دلاری پاناسونیک که در واحد تحقیقاتی «Future Life» کمپانی و همکاری - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مریوان استان کردستان - طراح مد ژاپنی «Kunihiko Morinaga» توسعه یافته، تنها 300 گرم وزن داشته و به گفته سازنده، از ارگونومی مناسبی برخوردار است.

لازم به ذکر است که بنا به اظهارات توسعه دهندگان محصول، Wear Space علاوه بر کاهش عوامل حواس پرتی، - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مریوان استان کردستان - به سایر همکاران نشان می دهد که کاربر در حال حاضر علاقه ای به برقراری مکالمه یا توجه به مسئله ای جز کار خود ندارد.

گفتنی است پاناسونیک تصمیم دارد در صورت واکنش مثبت بازار، از سال آینده Wear Space را در ژاپن عرضه کرده و پس از آن هم چشم پوش خود را راهی بازارهای جهانی کند.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مریوان استان کردستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone