🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  2. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30499.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

طراحی گلکسی اس 10 در نسخه‌ بتای اندروید پای لو رفت

به نظر می رسد که سامسونگ بار دیگر خواسته یا ناخواسته جزئیات تازه‌ای از پرچمدار جدیدش منتشر کرده است. همانطور که پیش از این نسخه‌ی بتای اندروید نوقا در گلکسی اس 7، مشخصات پرچمدار بعدی ...

به نظر می رسد که سامسونگ بار دیگر خواسته یا ناخواسته جزئیات تازه‌ای از - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قائمشهر استان مازندران - پرچمدار جدیدش منتشر کرده است. همانطور که پیش از این نسخه‌ی بتای اندروید نوقا در گلکسی اس - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قائمشهر استان مازندران - 7، مشخصات پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 را مشخص کرده بود و - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قائمشهر استان مازندران - از سوی دیگر نسخه‌ی بتای اندورید اوریو به نمایش جزئیات گلکسی اس 8 پرداخته بود، حال - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قائمشهر استان مازندران - کمپانی کره‌ای - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قائمشهر استان مازندران - روند مشابهی در پیش گرفته و در نسخه بتای اندروید پای، طرحی گرافیکی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قائمشهر استان مازندران - از پرچمدار بعدی خود یعنی گلکسی اس 10 را به نمایش گذاشته است.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قائمشهر استان مازندران

این نرم افزار هم اکنون در برنامه‌ی بتای Samsung Experience برای سیستم عامل تلفن های همراه گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 9 موجود است و صاحبان این مدل گوشی ها می‌توانند به مشاهده‌ی طراحی پرچمدار بعدی سامسونگ بپردازند.

بر اساس این طراحی به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد برای موبایل پرچمدار بعدی خود حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر تعبیه کرده و اسنکر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قائمشهر استان مازندران - عنبیه را از بالای نمایشگر موبایل‌هایش حذف کند چرا که در طراحی به نمایش گذاشته شده از گلکسی اس 10، خبری - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قائمشهر استان مازندران - از حاشیه یا بریدگی در بالای نمایشگر به چشم نمی خورد و اگر دوربینی هم در این محل تعبیه گردد، احتمالاً یک سنسور ساده خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قائمشهر استان مازندران

تصاویر طرح لو رفته از بالای نمایشگر گلکسی اس 10 توسط افشاگران معروفی نظیر Ice Universe و MWeinbackXDA در شبکه اجتماعی توییتر به اشتراک گذاشته شده است.

از آنجایی که پیشتر سامسونگ از همین حربه برای جلب توجه به پرچمداران بعدی‌اش استفاده کرده، بعید نیست که کمپانی کره‌ای باز هم به همین روش روی آورده و اطلاعات لو رفته صحت داشته باشد.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قائمشهر استان مازندران

حال ممکن است این گوشی یکی از سه نسخه‌ی معمولی، پلاس یا لایت پرچمدار بعدی سامسونگ - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قائمشهر استان مازندران - باشد اما به هر ترتیب یکی مدل‌های گلکسی اس 10 - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قائمشهر استان مازندران - از نمایشگری تخت و بدون حاشیه یا - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر قائمشهر استان مازندران - بریدگی بهره خواهد برد.

با اینکه تا به حال شایعات زیادی از این موبایل منتشر شده اما هنوز قیمتی برای آن درنظر گرفته نشده و احتمالاً اطلاعات اصلی این چنینی پنجم اسفند ماه امسال منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone