🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  3. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  4. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30520.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ امکان استفاده از بیکسبی را برای شرکت‌های شخص ثالث مهیا کرد

امروز سامسونگ اعلام کرد که قصد دارد ابزاری را مهیا کند که شرکت‌های شخص ثالث امکان تولید اپلیکیشن‌هایی سازگار با بیکسبی را داشته باشند. سامسونگ در نظر دارد تا همه‌ی توسعه دهندگان بتوانند از بیکسبی ...

امروز سامسونگ اعلام کرد که قصد دارد ابزاری را - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کلاردشت استان مازندران - مهیا کند که شرکت‌های شخص ثالث امکان تولید اپلیکیشن‌هایی سازگار با بیکسبی را داشته باشند.

سامسونگ در نظر دارد تا همه‌ی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کلاردشت استان مازندران - توسعه دهندگان بتوانند از بیکسبی استفاده کنند تا این دستیار - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کلاردشت استان مازندران - صوتی هوشمند - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کلاردشت استان مازندران - کره‌ای بتواند با الکسای آمازون و سیری اپل رقابت کند.

این معرفی در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ اتفاق افتاد که امروز و فردا در - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کلاردشت استان مازندران - سان فرانسیسکو برگزار می‌گردد. پیش از این - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کلاردشت استان مازندران - و با توجه به اظهارات مدیرعامل سامسونگ «دی جی که» در ماه‌های گذشته شنیدن این خبر دور از انتظار نبود.

بیکسبی در حال حاضر در تلفن‌های هوشمند سامسونگ S8 و S9، تلویزیون‌های هوشمند، و یخچال‌های هوشمند خانگی در دسترس قرار دارند و به زودی همه‌ی اسپیکر‌های گلکسی هوم هم از آن بهره‌مند خواهند شد.

سامسونگ در تلاش است تا بتواند یک اکو سیستم هوشمند براساس دستیار صوتی خود تولید کند چرا که یکی از کلیدی‌ترین صحبت‌های SDC در رابطه با ویژگی‌های جدید بیکسبی بود و مشخص است که این شرکت کره‌ای راه دشواری برای رسیدن به رقبا دارد.

در حال حاضر بیش از ۵۰،۰۰۰ توانایی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کلاردشت استان مازندران - مختلف برای کیت‌ توانایی الکسا -دستیار صوتی آمازون- در - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کلاردشت استان مازندران - فروشگاه مربوط به - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کلاردشت استان مازندران - الکسا وجود دارد و صد‌ها فعالیت مختلف برای دستیار هوشمند صوتی گوگل در دسترس است که توسط Dialogflow ایجاد شده‌اند.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کلاردشت استان مازندران

سامسونگ قصد دارد با - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کلاردشت استان مازندران - مهیا کردن شرایطی مشابه برای توسعه دهندگان شخص ثالث این شرایط را فراهم کند تا بیکسبی بتواند در حد یک رقیب برای این دستیاران صوتی قدرتمند ظاهر شود.

البته در این بین نباید فراموش کنیم که سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده‌ی لوازم خانگی می‌تواند به راحتی از دستیار صوتی هوشمند خود در بسیاری از لوازمش استفاده کند و این خود می‌تواند گام بسیار مهمی برای دستیابی به یک هوش - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کلاردشت استان مازندران - مصنوعی قدرتمند باشد.

از زمان عرضه در سال ۲۰۱۷، بیکسبی به ویژگی‌هایی مثل آرایش صورت به وسیله‌ی واقعیت افزوده و همچنین جست و - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کلاردشت استان مازندران - جوی تصویری مجهز شده است.

نسخه‌ی دوم بیکسبی تحت عنوان بیکسبی 2.0 یک سال گذشته در SDC - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کلاردشت استان مازندران - رونمایی شد و برای اولین بار در تلفن هوشمند گلکسی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کلاردشت استان مازندران - نوت 9 مورد استفاده قرار گرفت.

بیکسبی 2.0 طوری طراحی شده که بتواند متون را متوجه شود و اولویت‌های کاربر را به خاطر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کلاردشت استان مازندران - بسپارد. این دستیار صوتی هوشمند توسط Viv Labs طراحی شده است. شرکتی که توسط یکی از بنیانگذاران پیشین سیری ساخته شد و در سال ۲۰۱۷ توسط سامسونگ خریداری شده است.

علاوه بر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کلاردشت استان مازندران - این، سامسونگ قرار است ۵ زبان جدید به بیکسبی اضافه - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کلاردشت استان مازندران - کند - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر کلاردشت استان مازندران - و در نظر دارد تا توانایی‌های آن را بیش از پیش افزایش دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone