🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30515.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

نمونه اولیه گوشی ذنفون 6 ایسوس خبر از طراحی عجیب می دهد [تماشا کنید]

ایسوس در اوایل سال 2018 گوشی ذنفون 5Z را معرفی کرده بود که مشابه با بیشتر گوشی های این روزها بریدگی در بالای نمایشگر آن به چشم می خورد. بر اساس تصاویر و ویدیوی جدید که ...

ایسوس در اوایل سال 2018 گوشی ذنفون 5Z را معرفی کرده بود که مشابه با بیشتر گوشی های این - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نیشابور استان خراسان - روزها بریدگی در بالای نمایشگر آن به - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نیشابور استان خراسان - چشم می خورد. بر اساس تصاویر و ویدیوی جدید که منتشر شده به نظر می رسد پرچمدار آتی این شرکت هم از بریدگی نمایشگر بهره - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نیشابور استان خراسان - ببرد ولی یک بریدیگی عجیب و نا متقارن.

به نظر می رسد گوشی مورد بحث پرچمدار ذنفون 6 باشد. این بار ایسوس بریدگی گرد را در نظر گرفته که نه در میانه بالای نمایشگر بلکه کمی متمایل به سمت راست تعبیه شده و گویا دوربین سلفی در این بخش قرار گرفته است.

ظاهراً - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نیشابور استان خراسان - این مدل یک نمونه اولیه است. امیدواریم در ذنفون 6 نهایی شاهد چنین طراحی نباشیم چرا که واقعاً توی ذوق می زند. به جز این مورد، سایر مشخصاتی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نیشابور استان خراسان - که از روی ظاهر ذنفون 6 مشخص است طبیعی به نظر می رسد: درگاه شارژ از نوع USB-C است، یک - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نیشابور استان خراسان - جک 3.5 میلیمتری هدفون به چشم می خورد، در پایین گوشی حفره های اسپیکر تعبیه شده و در نهایت در بالای نمایشگر هم اسپیکر مکالمه ذنفون 6 جای گرفته است.

علاوه بر این یک بخش سیاه رنگ در زیر دوربین های اصلی دوگانه دیده می شود که شاید درگاه حسگر اثر انگشت باشد که البته بعید به نظر می رسد. شاید هم با سنسور - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نیشابور استان خراسان - فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز طرف هستیم و در عوض حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر تعبیه شده است. از سوی دیگر گمان می رود ذنفون 6 به سیستم قفل گشایی ساده از طریق چهره کاربر مجهز شود، با این حال به دلیل اندازه بسیار - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نیشابور استان خراسان - کوچک بریدگی نمایشگر به نظر نمی رسد شاهد حسگرهای مادون قرمز و سه بعدی برای تشخیص - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نیشابور استان خراسان - چهره باشیم.

هنوز جزئیات دیگری از ذنفون 6 منتشر نشده و مشخص نیست این گوشی چه زمانی معرفی می شود. - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نیشابور استان خراسان - از آنجایی که این مدل یک نمونه اولیه است در نهایت شاید محصول معرفی شده توسط ایسوس متفاوت باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone