تعمیرات یخچال اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  4. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  5. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42424.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

نتایج یک پژوهش: مشتریان برای خرید آیفون های جدید آنچنان هم هیجان زده نیستند

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، کمپانی اپل دعوتنامه های مراسم رونمایی از آیفون های جدید خود در 21 شهریور را ارسال کرده و کمتر از یک هفته مانده به تاریخ مذکور، تحلیل های ...

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، کمپانی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اپل دعوتنامه های مراسم رونمایی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از آیفون های جدید خود در 21 شهریور را ارسال کرده و کمتر از یک هفته مانده به تاریخ مذکور، تحلیل های بیشتری در ارتباط با محصولات تازه به - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - خصوص نسخه گران قیمت معروف به آیفون 8، ادیشن یا X ارائه می شود.

در یکی از جدیدترین موارد، «مایکل جی اولسون» از مؤسسه مشاوره اقتصادی «Piper Jaffray» اظهار داشته که تمایل مردم به خرید آیفون های - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - جدید نسبت به هیجانی که برای مدل های سال گذشته داشتند تغییر - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - چندانی نکرده است.

قیمت بالای آیفون 8 در نحوه تصمیم گیری مشتریان بسیار - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مؤثر است

این در حالی است که اپل امسال سه مدل جدید را برای عرضه آماده کرده که بنا به گزارشات، یک نسخه از آنها (آیفون 8) به قابلیت ها و امکانات متمایز و رده بالایی مجهز شده تا مشتریان بیشتری را به خرید محصولات - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اپل ترغیب نماید؛ اما به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، قیمت بالای محصول مورد بحث (که برای نسخه 512 گیگابایتی به 1199 دلار می رسد) باعث می شود خیل عظیمی از خریداران - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بالقوه از خرید - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - آیفون 8 خودداری کرده - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و در بهترین حالت، یکی از - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - دو مدل دیگر را انتخاب کنند.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

به گفته آقای اولسون طی پژوهشی که مؤسسه مورد اشاره در بین 400 نفر - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از صاحبان کنونی موبایل های اپل انجام داده، 16 درصد از آنها با قاطعیت گفته اند که یکی از آیفون های جدید را خواهند خرید که با توجه به آمار 15 درصدی سال گذشته، رشد قابل توجهی نداشته است.

از طرفی 24 درصد از افراد اظهار داشته اند که «شاید» نسخه جدیدی از تلفن های هوشمند اپل را تهیه کنند - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - که این آمار نسبت به 29 درصد در سال گذشته، با کاهش رو به رو بوده است.

گفتنی است پیش از این نیز تحقیقات دیگری در میان مصرف کنندگان صورت گرفته بود که از آمار 11 و 18 درصدی خریداران احتمالی آیفون جدید حکایت می - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کرد که به گفته اولسون، اپل به همین دلیل در مراسم - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - رونمایی نیازمند توجیهات قدرتمندی برای متقاعد کردن مشتریان نسبت به خرید محصول خود خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone