تعمیرات یخچال دوو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  2. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  3. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  4. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42421.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

جریمه 3.5 میلیون دلاری لنوو به دلیل نصب پیش فرض بدافزار روی لپتاپ هایش

کمتر از سه سال پیش بود که شرکت لنوو به دلیل نصب  پیش فرض بدافزار «VisualDiscovery» (که توسط گروه «Superfish» توسعه داده شده بود) روی لپتاپ های خود، مورد انتقاد و پیگیری قانونی قرار گرفت ...

کمتر از سه سال پیش بود که شرکت لنوو به دلیل نصب  پیش فرض بدافزار «VisualDiscovery» (که توسط گروه «Superfish» توسعه داده شده بود) روی لپتاپ های خود، مورد انتقاد و پیگیری قانونی قرار گرفت و حالا پس از اتمام مراحل قضایی، پذیرفته مبلغ 3.5 میلیون دلار را به ائتلافی از 32 ایالت آمریکایی - تعمیرات یخچال دوو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بپردازد.

لازم به ذکر است که بدافزار مود اشاره علاوه بر اشغال بیش از حد فضای درونی - تعمیرات یخچال دوو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - لپتاپ، ارتباطات امن و رمزنگاری - تعمیرات یخچال دوو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شده کاربران را نیز به خطر می اندازد که - تعمیرات یخچال دوو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - البته لنوو نیز همان موقع ابزاری برای پاک کردن VisualDiscovery منتشر کرده بود.

تعمیرات یخچال دوو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

لنوو تا 20 سال آینده باید اپلیکیشن های پیش فرض خود را به صورت جداگانه با نرم افزارهای امنیتی تست کند

بر اساس موافقت نامه ای - تعمیرات یخچال دوو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - که بین لنوو و کمیته تجارت فدرال آمریکا منعقد - تعمیرات یخچال دوو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شده، کمپانی مذکور علاوه بر پرداخت مبلغ 3.5 میلیون دلار به عنوان غرامت، از این به بعد ملزم به کسب اجازه مشتریان پیش از نصب هرگونه نرم افزار تبلیغاتی بوده، و همچنین تا 20 سال آینده باید تمامی اپلیکیشن - تعمیرات یخچال دوو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های پیش فرض محصولات خود را با یک نرم افزار امنیتی شخص ثالث تست کند.

لازم به ذکر است که طبق اعلام لنوو، این شرکت همین حالا نیز سیاست های امنیتی جدیدی در قبال نرم افزارهای - تعمیرات یخچال دوو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پیش فرض اتخاذ کرد و با وجود عدم پذیرش برخی از اتهامات، قصد دارد مسائل موجود را - تعمیرات یخچال دوو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تا دو سال آینده حل و فصل کند.

- تعمیرات یخچال دوو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone