تعمیرات یخچال دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  2. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42423.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

انتشار اطلاعات تازه از گلکسی اس ۹؛ رونمایی زودتر از موعد و طراحی تمام نمایشگر

سامسونگ در می سال ۲۰۱۶ درخواست ثبت پتنتی را به اداره علائم تجاری کره تسلیم کرده که به احتمال زیاد یکی از ویژگی های گلکسی اس ۹ را به تصویر می کشد. در این پتنت ...

سامسونگ در می سال ۲۰۱۶ درخواست ثبت پتنتی را به اداره علائم تجاری کره تسلیم کرده که به احتمال زیاد یکی از ویژگی های گلکسی اس ۹ را به تصویر می کشد.

در این پتنت به وجود نمایشگر لبه به لبه - تعمیرات یخچال دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در پرچمدار بعدی کمپانی - تعمیرات یخچال دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کره ای اشاره شده که در بخشی از آن نیز قسمت مربوط به جایگذاری - تعمیرات یخچال دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - حسگر - تعمیرات یخچال دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دستگاه به چشم می خورد.

در تصاویر ضمیمه شده به اسناد این پتنت موبایلی دیده می شود که بخش جلویی آن کاملا با نمایشگر پوشانده شده و فاقد کوچک ترین حاشیه است. در واقع یک صفحه نمایش - تعمیرات یخچال دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - لبه به لبه اینفینیتی بخش رویی دستگاه را پوشانده و در قسمت بالایی آن نیز بریدگی کوچکی دیده می شود که ظاهرا به ماژول اسپیکر، دوربین جلویی و حسگر نور محیط دستگاه اختصاص دارد.

تعمیرات یخچال دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات یخچال دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

گلکسی اس ۹ اما درست - تعمیرات یخچال دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مانند نسخه قبلی خود احتمالا از نمایشگر اینفینیتی ۵.۸ اینچی و نسخه پلاس آن نیز از نمایشگر ۶.۲ اینچی استفاده خواهد کرد.

این پرچمدار همچنین به احتمال خیلی زیاد به حسگر اثرانگشت درون نمایشگر مجهز خواهد شد؛ امکانی که قرار بود در گلکسی اس ۸ رنگ واقعیت به خود بگیرد اما محقق نشد.

سامسونگ برای رقابت با آیفون ۸ گلکسی اس ۹ را زودتر از موعد معرفی می کند

در انتها بد نیست اشاره کنیم که طبق گزارش برخی رسانه های کره ای عرضه نمایشگرهای اولد سامسونگ دیسپلی از اواسط آبان ماه شروع می شود و در نتیجه گفته شده که پرچمدار بعدی خانواده گلکسی اس احتمالا اوایل بهمن ماه از راه می رسد.

بنابر برخی شنیده ها سامسونگ برای رقابت با آیفون ۸ که در تاریخ ۲۱ شهریور ماه رونمایی می شود تصمیم به - تعمیرات یخچال دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - انجام چنین کاری گرفته.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone