🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  3. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  4. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  5. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21104.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

قیمت و مشخصات احتمالی گلکسی فولد لایت افشا شد

سامسونگ به دنبال توسعه نسخه ارزان‌قیمت گلکسی فولد است که بر اساس شنیده‌ها، با نام گلکسی فولد لایت از راه می‌رسد. به تازگی مشخصات این گوشی هوشمند لو رفته و همچنین گزارشی جدید به رنگ‌های ...

سامسونگ به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسدآباد استان همدان - دنبال توسعه نسخه ارزان‌قیمت گلکسی فولد است که بر اساس شنیده‌ها، با نام گلکسی فولد لایت از راه می‌رسد. به تازگی مشخصات این گوشی هوشمند لو رفته و همچنین گزارشی جدید به رنگ‌های گلکسی فولد ۲ اشاره می‌کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط افشاگر معروف، «مکس وین‌باخ» گلکسی فولد لایت 4G با اسم رمز «Winner2» به ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز می‌شود. این دستگاه از شبکه 5G پشتیبانی نمی‌کند. این افشاگر اطلاعاتی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسدآباد استان همدان - در رابطه با میزان رم این گوشی هوشمند منتشر نکرده، اما انتظار می‌رود سامسونگ برای آن ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم درنظر بگیرد.

نمایشگر این دستگاه فاقد لایه شیشه‌ای نازک (UTG) خواهد بود و سامسونگ برای کاهش هزینه تولید از پوشش پلاستیکی استفاده می‌کند. علاوه بر این، نمایشگر بیرونی این گوشی هوشمند نیز ابعاد کوچکتری در مقایسه با گلکسی فولد خواهد داشت و ابعاد آن نزدیک به گلکسی زد فلیپ خواهد بود. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی وین‌باخ، گلکسی فولد لایت با قطعات سخت‌افزاری سال‌های ۲۰۱۸، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ و در رنگ‌های مشکی و بنفش، با قیمت ۱۰۹۹ دلار به فروش - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسدآباد استان همدان - می‌رسد.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسدآباد استان همدان

سامسونگ علاوه بر این گوشی هوشمند، از نسل دوم گلکسی فولد نیز - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسدآباد استان همدان - رونمایی خواهد کرد. تا به امروز شاهد انتشار گزارش‌های زیادی در رابطه با گلکسی فولد ۲ بودیم - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسدآباد استان همدان - که برخی از آن‌ها از پشتیبانی این دستگاه از قلم S Pen و همچنین رفرش ریت بالای نمایشگر خبر می‌دهند. جدیدترین گزارش منتشر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسدآباد استان همدان - شده به رنگ‌های این گوشی هوشمند اشاره می‌کند.

گلکسی فولد ۲ که با شماره مدل SM-F916 - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسدآباد استان همدان - در حال توسعه است، در - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسدآباد استان همدان - رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. این احتمال وجود دارد که گوشی انعطاف پذیر گران‌قیمت سامسونگ - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسدآباد استان همدان - در رنگ‌های دیگری - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسدآباد استان همدان - مانند رنگ‌های گلکسی فولد نیز وارد بازار شود.

انتظار می‌رود گلکسی فولد ۲ در نسخه پایه به ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود و قیمتی پایین‌تر از نسل اولیه گلکسی فولد داشته باشد. گلکسی فولد تنها با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و با قیمت ۱۹۸۰ دلار به فروش می‌رسد. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسدآباد استان همدان - همراه گلکسی نوت ۲۰ - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اسدآباد استان همدان - در تابستان سال جاری میلادی معرفی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone