🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  4. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  5. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21101.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

ساعات شلوغ مراکز تجاری و پرتردد را در «نشان» ببینید

با قابلیت جدید اپلیکیشن «نشان»، از این پس می‌توانید ساعات شلوغ مراکز تجاری و پرتردد را قبل از مراجعه مشاهده کنید. با وجود اینکه شیوع ویروس کرونا همچنان در دنیا و ایران ادامه دارد اما ...

با قابلیت جدید اپلیکیشن «نشان»، از این پس می‌توانید ساعات شلوغ مراکز تجاری و پرتردد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شهرضا استان اصفهان - را قبل از مراجعه - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شهرضا استان اصفهان - مشاهده کنید.

با وجود اینکه شیوع - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شهرضا استان اصفهان - ویروس کرونا همچنان در دنیا و ایران ادامه دارد اما شیب نزولی آن باعث شده که - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شهرضا استان اصفهان - برخی از کشورها به بازگشایی فروشگاه‌ها و پاساژها اقدام کنند و در ایران نیز این موضوع از اوایل ماه جاری - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شهرضا استان اصفهان - اجرایی شده است.

با توجه به - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شهرضا استان اصفهان - خطرات شیوع کرونا به واسطه حضور در مکان‌های شلوغ، تیم مسیریاب بومی نشان در تازه‌ترین اقدام خود برای - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شهرضا استان اصفهان - در مصون ماندن هرچه بیشتر مردم در برابر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شهرضا استان اصفهان - این ویروس، قابلیتی به اپلیکیشن خود افزوده‌اند که به وسطه آن می‌توان برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای رفتن به این - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شهرضا استان اصفهان - مکان‌ها داشت.  این قابلیت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شهرضا استان اصفهان - به کاربران نشان این امکان را می‌دهد که بتوانند برای مراجعه ضروری به مراکزی مانند هایپرمارکت، فرودگاه، میادین میوه و تره بار و... ساعت بهتری را انتخاب نمایند تا کمتر در معرض احتمال ابتلا به کرونا باشند.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شهرضا استان اصفهان

استفاده از این قابلیت بسیار ساده طراحی شده است و هر کاربر با انتخاب محلی که قصد مراجعه دارد می‌تواند ساعات شلوغ آن را ببیند و بر اساس این ساعات به نمایش در آمده، برنامه ریزی کند که در چه زمانی به این مکان مراجعه کند تا کمتر در معرض آلودگی قرار گیرد.

نشان برای به دست آوردن اطلاعات به نمایش درآمده در رابطه با شلوغی این مراکز به داده‌کاوی سابقه جستجو، گزارش و مراجعه کاربران در ساعات مختلف در روز به این مکان‌ها تکیه کرده است. شلوغی مراکز در سه حالت، خلوت، شلوغ و خیلی شلوغ به کاربران نمایش داده می‌شود. نکته حائز اهمیت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شهرضا استان اصفهان - این اطلاعات، - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شهرضا استان اصفهان - پویایی آن است که برای هر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شهرضا استان اصفهان - نقطه به صورت اختصاصی محاسبه می‌گردد و یک فرمول یکسان برای نقاط در نظر گرفته نشده است و این موضوع به دقت این اطلاعات کمک شایانی می‌کند و آن را قابل اعتمادتر می‌کند.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شهرضا استان اصفهان

در واقع می‌توان گفت قابلیت جدید اپلیکیشن نشان، به منظور ارائه قدرت انتخاب در زمان مراجعه به مکان‌های شلوغ به کاربران خود است. در این قابلیت که در مراکز مهم و پربازدیدی همچون فروشگاه‌های مواد غذایی، بانک‌ها سوپرمارکت‌ها، هایپرمارکت‌ها، داروخانه‌ها، مراکز خرید و بازارها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، ادارات و سازمان‌های دولتی، فرودگاه‌ها و بازارهای میوه و تره بار این قابلیت افزوده شده است و کاربران می‌توانند قبل از مراجعه به این مکان‌ها نمودار ساعات شلوغ - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شهرضا استان اصفهان - را - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شهرضا استان اصفهان - مشاهده کنند.

اگر در هنگام استفاده از نشان با مرکزی مواجه می‌شوید که اطلاعاتی پیرامون ساعات شلوغی آن وجود ندارد به خاطر وجود الگوریتم هوشمند طراحی شده در این سیستم است. این الگوریتم اجازه نمی‌دهد مکان‌هایی که تعداد مراجعین آن به حد نصاب نرسیده و اطلاعات دقیقی از آن در دسترس نیست به این ویژگی مجهز شوند تا مبادا اطلاعات غلط به کاربران ارائه شود. با این وجود نباید فراموش کرد در نشان - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شهرضا استان اصفهان - اکثر مراکز شلوغ محاسبه شده و ساعات شلوغ آن‌ها نیز نمایش داده می‌شود.

گفتنیست پیش از این نشان در راستای امنیت بیشتر کاربران خود با نمایش پیاده‌روهای شلوغ و مکان‌های شلوغ شهری در ساعات مختلف روز سعی بر این داشت تا نقاط پرازدحام شهر را به کاربران نشان دهد.

شما می‌توانید در این لینک راهنمای استفاده از این قابلیت را به - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر شهرضا استان اصفهان - صورت کامل مشاهده نمایید. همچنین برای دانلود اپلیکیشن نشان می‌توانید به آدرس اینترنتی رسمی این برنامه زیر مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone