🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  2. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37367.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

قویترین پردازنده‌ی Core i9 دنیای لپ تاپ را به کامپیوترهای دسکتاپ پیوند می دهد

سال گذشته اینتل پردازنده‌ی‌های Core i9 برای کامپیوتر‌های دسکتاپ معرفی کرد و از همان زمان معلوم بود که بالاخره پای این پردازنده های قوی به لپتاپ‌ها نیز خواهد رسید. اخیراً اینتل اعلام کرده که اولین پردازنده‌ی‌های Core i9 ...

سال گذشته اینتل پردازنده‌ی‌های Core i9 برای کامپیوتر‌های دسکتاپ معرفی کرد و از همان زمان معلوم بود که بالاخره پای این پردازنده های قوی به لپتاپ‌ها نیز - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - خواهد رسید. اخیراً اینتل اعلام کرده که اولین پردازنده‌ی‌های Core i9 را برای لپتاپ‌ها عرضه خواهد کرد وادعا می‌کند که آنها بهترین پردازنده‌ی لپتاپ این شرکت در - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - زمینه طراحی و بازی‌های ویدیویی به شمار می‌روند.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

این مدل‌های فوق - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - پیشرفته اینتل، Core i9-8950HK نام دارند که قادرند در دمایی پایین‌تر از ۵۳ درجه سانتیگراد به سرعت ۴.۸۹ گیگاهرتز - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - برسند و در واقع اولین پردازنده‌ی لپتاپ اینتل هستند - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - که از ۶ هسته و ۱۲ رشته برخوردارند. این ارقام و مهمتر از همه امکان پذیر شدن آنها در لپتاپ‌ها مسئله بسیار شگفت انگیزی است.

اولین پردازنده‌ی Core i9 لپتاپ‌ها، قادر است تا ۲۹ درصد - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - سرعت فعالیت‌های روزانه را نسبت پردازنده‌های نسل قبلی لپتاپ‌ها بالا ببرد. این افزایش سرعت در - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تدوین ویدیو‌های 4K به ۵۹ درصد می‌رسد.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

مهم تر از همه پرچمدار جدید  Core i9 اینتل به صورت - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - قفل باز در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و می‌توان آن را اورکلاک کرد. - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - حتی اینتل ادعا کرده که کمپانی‌های مختلف  - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - قرار است پس از عرضه‌ این لپتاپ، سیستم‌هایی اورکلاک شده که قادرند - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - سرعتی بیشتر از ۵ گیگاهرتز به ارمغان آورند را به بازار عرضه کنند.

در کنار پردازنده‌های Core i9، اینتل مدل‌های i5 وi7 را نیز برای لپتاپ‌ها معرفی کرده که آنها نیز بر اساس جدیدترین معماری ۱۴ نانومتری که ملقب به Coffee Lake است، طراحی شده‌اند.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

بر خلاف چیپست‌های نسل هشتم - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - که بخشی از سری U پردازنده های اینتل را تشکیل می‌دادند، چیپست‌های کافی لِیک i9،i7 و i5 همگی سری H  را تشکیل خواهند داد.

در حالی که چیپست رادئون RX Vega M برای به کار رفتن در لپتاپ های باریکی طراحی شده اند که می‌خواند از حداقل فضای موجود استفاده‌ی بهینه کنند، مدل‌های جدید اینتل همگی برای لپتاپ‌هایی بزرگ و شبه دسکتاپ طراحی شده اند که قادرند قدرتی فوق العاده را برای این لپتاپ‌ها به ارمغان آورند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر علی اصغر نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام سایت ***** مایکروفر هیتاچی HMR-M2001 شما را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone