🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37380.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

اپل واچ دیگر اپلیکیشن اینستاگرام مجزا نخواهد داشت

به نظر میرسد که اپل واچ دیگر قرار نیست برنامه اپلیکیشن اینستاگرام مجزا و مخصوص به خود را داشته باشد چرا که به روز رسانی نسخه‌ی 39.0 اپلیکیشن اینستاگرام که صرفاً برای از بین بردن ...

به نظر میرسد که اپل واچ دیگر قرار نیست برنامه اپلیکیشن اینستاگرام مجزا و مخصوص به خود را داشته باشد چرا که به روز رسانی نسخه‌ی 39.0 اپلیکیشن اینستاگرام که صرفاً برای از بین بردن اشکالات نرم افزاری و ارتقای عملکردش عرضه شده، برنامه‌ی مجزای اپل واچ را به طور کلی حذف کرده است.تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گلپایگان استان اصفهان

اپلیکشین اینستاگرام بر اساس کیت توسعه نرم افزار WatchKit 1 ساخته شده بود و در آن زمان نرم - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گلپایگان استان اصفهان - افزار‌های کمپانی‌های شخص ثالث قادر نبودند که به طور مجزا روی این پوشیدنی ها اجرا شوند. به همین خاطر نرم افزارهای طراحی شده بر اساس این کیت اولیه از ویژگی‌هایی همچون پشتیبانی از ویدیو و اتصال به شبکه‌های LTE بی بهره بودند.

اینستاگرام نیز با پایان دادن پشتیبانی خود از اپلیکیشن‌های اپل واچ خود به شرکت‌های معروفی نظیر توییتر، گوگل، آمازون و اسلک پیوست تا همانند آنها دیگر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گلپایگان استان اصفهان - نرم افزار مجزایی بر اساس سیستم عامل watchOS نداشته باشد.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گلپایگان استان اصفهان

از نظر بسیاری از کارشناسان، پشتیبانی از اعلان‌های اپ‌های پرطرفدار، مهمترین نیاز کاربران ساعت‌های هوشمند را تشکیل می‌دهد. تجربه نشان داده که در مواردی خاص، حذف اپ‌های مجزا در اپل واچ می‌تواند حتی قابلیت استفاده از این - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گلپایگان استان اصفهان - ویژگی را افزایش دهد اما از آنجایی که اپلیکیشن اینستاگرام مجزا سعی داشت که تجربه‌ی تمام صفحه‌ای - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گلپایگان استان اصفهان - و مشابهی نظیر تلفن‌های هوشمند را - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گلپایگان استان اصفهان - به ارمغان آورد، حذف کامل - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گلپایگان استان اصفهان - آن می‌تواند نشان دهنده این مطلب باشد که شبکه‌های اجتماعی، اپل واچ را به عنوان پلتفرمی مجزا و مفید برای عرضه‌ی نرم افزار ندانسته و تنها اینکه اعلان‌های این شبکه‌ها را پشتیبانی کند، برایشان کافی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone