🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  3. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37375.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

ابوالحسن فیروز آبادی: فضای مجازی در سال ۹۷ ملی می‌شود

دبیر شورای عالی فضای مجازی با حضور در برنامه تلویزیونی شبکه خبر اظهاراتی را پیرامون تلگرام و دیگر مسائل فضای مجازی کشور بیان کرد و گفت: در سال  مدیریت، امنیت، اقتصاد فضای مجازی بر اساس ...

دبیر شورای - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - عالی فضای مجازی با حضور در برنامه تلویزیونی شبکه خبر اظهاراتی را پیرامون تلگرام و دیگر مسائل فضای مجازی کشور بیان کرد و گفت: در سال  مدیریت، امنیت، اقتصاد فضای مجازی بر اساس سند الزامات شبکه ملی اطلاعات به صورت ملی درخواهند آمد.

« ابوالحسن فیروز آبادی» با اعلام اینکه رئیس جمهور هم به ما دستور دادند، کشور باید از انحصار پیام‌رسان‌های خارجی خارج شود، گفت:

«اگر قرار شد تمهیداتی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - درباره پیام رسان تلگرام اتخاذ شود سعی خواهیم کرد کمترین ضرر را فعالان حاضر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - در این شبکه متحمل شوند.»

 

وی با بیان این که تلگرام میتوانست با تبلیغات هدف دار، کسب و کار پر رونق راه بی اندازد از باور خود درباره هرمی شدن شبکه تلگرام گفت:

«تلگرام میتوانست با بخش خصوصی، کسب و کار مشترک داشته باشد. گوگل روزی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - 1 میلیارد تومن از بازار ایران تبلیغات می گیرد.: تلگرام در حال تبدیل به شرکت هرم - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مجازی است، نمیتوانیم اجازه دهیم چنین پولی به کشور وارد شود و تلگرام 50 میلیارد دلار ارز را از کشور خارج کرد.»

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

فیروزآبادی با طرح این پرسش که چرا تلگرام از بخش خصوصی ایران دعوت نکرده است که در بخش پول مجازی شرکت کند؟ به این مساله اشاره کرد که این پیام‌رسان در هیچ کشوری جز ایران پیام‌رسان غالب نیست:

«تلگرام هیچ وقت حاضر نشد در کشور نمایندگی بزند، هیچ وقت حاضر نشد با بخش خصوصی کار کند و دشمن بخش خصوصی است.»

صحبت‌های فیروز آبادی درباره دستور ریاست - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - جمهوری در حالی مطرح می‌شود که - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - صبح امروز حسن روحانی مخالفت ضمنی خود را با فیلترینگ تلگرام بیان کرده و گفته که هدف رفع انحصار از فضای پیام رسان‌هاست نه فیلتر و بستن فضای مجازی. به گفته‌ی فیروزآبادی، میزان تبلیغات هدفمند در کشور حدود ۶ تا ۷ هزار ملیارد تومان است که تلگرام می‌خواهد در این - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - حوزه - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بازار ایران - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - را به دست گیرد؛ بدون - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - آنکه هیچ یک از بخش خصوصی را مشارکت دهد.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone