🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37377.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ به روز رسانی خانواده‌ی گلکسی اس 6 را پایان داد

سامسونگ با عرضه‌ی گلکسی اس 6 در سال ۲۰۱۵ توانسته بود که با تولید اولین موبایل هوشمند اندرویدی با تمرکز بر طراحی آن، روند تولید محصولات مشابه در بازار را تغییر دهد. روندی که به ...

سامسونگ با عرضه‌ی گلکسی اس 6 در سال - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ۲۰۱۵ توانسته بود که با تولید اولین موبایل هوشمند اندرویدی با تمرکز بر طراحی آن، روند تولید محصولات مشابه در بازار را تغییر دهد. روندی که به امروز نیز تاثیراتش - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - را مشاهده - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - می‌کنیم اما اکنون پس از گذشت ۳ سال از تاریخ عرضه این موبایل به نظر می‌رسد که سامسونگ دیگر قصد ندارد برایش به روز رسانی جدیدی عرضه کند و به شکلی به عمر گلکسی اس 6 - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - پایان داده است.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

البته گلکسی اس 6 تا به امروز توانسته عمری ۳ ساله داشته باشد که در بازار امروز تلفن‌های هوشمند، و عمر - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ۲ دوساله‌ی موبایل‌های سامسونگ زمان مناسبی است. در نظر داشته باشید که آخرین به روز رسانی برای این گجت در اسفند ماه سال گذشته عرضه شد و بدین ترتیب تا به حال دو نسخه‌ی کامل سیستم عامل برای این موبایل عرضه شده است. بعلاوه اینکه مشکلات امینتی بسیاری نیز با این آپدیت‌ها رفع شده است. بر اساس این به روزرسانی، این موبایل هوشمند قادر خواهد بود حتی عمر بیشتری هم داشته باشد اما به هر حال دیگر به روز رسانی جدیدی توسط کمپانی کره‌ای برای آن منتشر نخواهد شد.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

درست است که اعلام رسمی سامسونگ، بدین معنی است که گلکسی اس 6 عمر خود را با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 7 به پایان خواهد برد اما باز هم ممکن است به روز رسانی ‌های امنیتی جدید و حتی قابلیت‌هایی از سیستم عامل اندروید 8.1 نیز برایش عرضه شود.

البته سامسونگ اعلام کرده که هنوز از گلکسی اس 6 - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اج و اکتیو - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - پشتیبانی خواهد کرد و این تلفن‌های هوشمند توسط این شرکت چند ماه دیگر نیز به روز رسانی خواهند شد. این اتفاق می‌تواند بدین علت - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - باشد که موبایل‌های مذکور چند ماه دیرتر از گلکسی اس 6 به بازار عرضه شده بودند و طبیعی است که عمرشان نیز قدری بیشتر باشد اما با این حال بعید است که این موبایل‌ها بتواند تا پایان تابستان امسال به زندگی خود ادامه دهند.

- تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone