🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  2. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37373.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

رئیس کمیته ارتباطات مجلس: شرکت‌های داخلی تولیدکننده سخت‌افزار حمایت می‌شوند

با اعلام سال حمایت از کالای ایرانی، برنامه‌های زیادی برای تحقق این موضوع در بخش‌های مختلف دولت صورت گرفته که وزارت ارتباطات یکی از آنهاست. این روزها وزیر ارتباطات محصولات برتر ایرانی را در توییتر ...

با اعلام سال حمایت از کالای ایرانی، برنامه‌های زیادی برای تحقق این - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - موضوع در بخش‌های مختلف دولت صورت گرفته که وزارت ارتباطات یکی از آنهاست. این روزها وزیر ارتباطات محصولات برتر ایرانی را در توییتر خود معرفی می‌کند و قرار است آنها را در وزارتخانه مورد تقدیر قرار دهند و حالا رئیس کمیته ارتباطات مجلس نیز خبر از تشکیل کارگروهی برای بررسی وضعیت کالاهای ایرانی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات داده است.

«رمضانعلی سبحانی فر» با بیان اینکه موضوع بررسی وضعیت تولید داخل کالاهای حوزه فناوری اطلاعات از بعد از تعطیلات نوروز در دستور کار کمیته ارتباطات مجلس قرار می گیرد گفته که موضوع تولید کالاهایی که - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در کشور توانایی تولید دارند باید مشخص شود تا بتوان بر اساس آن از تولیدکنندگان داخلی حمایت کرد:

«در زمینه حمایت ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کم بهره - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - از سوی وزارت ارتباطات در اختیار تولیدکنندگان قرار خواهد گرفت که این موضوع در بودجه سال ۹۷ آمده است. اگرچه بحث تولید سخت افزار ممکن است در کشور آنطور که باید رونق نداشته باشد اما در بخش نرم افزار و تولید اپلیکیشن تولیدات داخلی ما حرفی برای گفتن دارند و حتی می توانند تولیدات خود را به بازارهای خارجی صادر کنند.»

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

رئیس کمیته ارتباطات مجلس شورای اسلامی شرکت‌های تولید سخت‌افزاری را تنها به چند شرکت معدود در کشور محدود دانست و اظهار داشت که باید با بررسی‌های بیشتر بتوان از آنها حمایت کرده و شاهد رشد و توسعه این شرکت‌ها باشیم:

ٓ«برای مثال هم اکنون در زمینه ساخت سوئیچ و برخی تجهیزات مخابراتی تولیدات داخلی ما جوابگو هستند. در زمینه سایر تجهیزات سخت افزاری هنوز به خودکفایی نرسیده ایم و تولید آن شاید در کشور توجیه اقتصادی نداشته باشد.»

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

وی اما عقیده دارد که در زمینه نرم‌افزار ایران به خودکفایی رسیده و امکان تکیه به توان داخلی موجود فراهم است. به گفته سبحانی‌فر نباید در این بخش از پلتفرم‌های خارجی استفاده کرد:

«در این زمینه بعد از تعطیلات عید نوروز از وزیر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ارتباطات می خواهیم که گزارشی از وضعیت تولیدات داخلی این حوزه به مجلس ارائه کند و پس از آن موضوع را در کارگروهی که تشکیل خواهیم داد بررسی خواهیم کرد.»

تعطیلات نوروزی مجلس از یکشنبه هفته بعد به اتمام خواهد رسید و به‌نظر می‌رسد اقداماتی که سبحانی‌فر از آنها سخن گفته در آغاز هفته آینده در دستورالعمل مجلس قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone