🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37368.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

احتمال توقف استفاده از پردازنده اینتل در کامپیوترهای مک اپل تا سال 2020

بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ اپل قصد دارد استفاده از پردازنده های اینتل در کامپیوترهای مک را تا سال 2020 متوقف کند و از چیپ های طراحی شده توسط خود بهره ببرد. این تصمیم اپل ...

بر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ اپل قصد دارد استفاده از پردازنده های اینتل در کامپیوترهای مک را تا سال 2020 متوقف کند و از چیپ های طراحی شده توسط خود بهره ببرد.

این تصمیم اپل توسط «مارک گورمن» اعلام شده که معمولاً به اعلام اخبار صحیح شهرت دارد. به گفته گورمن در حال حاضر مدیران اپل به این طرح چراغ سبز نشان داده اند؛ طرحی که با نام «کالاماتا» شناخته می شود.

این تصمیم در پی آن اتخاذ شده که اپل قصد دارد آیفون ها، آیپدها و کامپیوترهای مک را - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به گونه ای طراحی کند که بتوانند بهتر در کنار یکدیگر کار کنند. پیش از این در سال 2006 اپل برای اینکه کامپیوترهای مک را بیش از پیش به سایر کامپیوترهای خانگی شبیه کند، تصمیم به استفاده - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - از پردازنده های اینتل در کامپیوتر های PowerPC خود گرفته بود.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

در نتیجه استفاده از پردازنده های اینتل، سازگاری نرم افزاری بیش از پیش - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بهبود یافت و حتی امکان اجرای ویندوز به واسطه نرم افزار هایی از جمله بوت کمپ روی این کامپیوترها فراهم شد. همچنین این کمپانی از سال 2010 پردازنده های طراحی شده - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - توسط خود را در دستگاه های مبتنی بر iOS تعبیه کرد و نشان داد که می تواند در زمینه طراحی این چیپست ها موفق باشد.

به - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نظر می رسد قصد اپل برای استفاده از چیپ - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - های طراحی شده توسط خود در کامپیوترهای مک آتی، علاوه بر بهبود کارایی، دلایل دیگری از جمله بهبود مصرف - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - باتری و سرعت شبکه های بیسیم نیز باشد. از سوی دیگر در صورت تحقق این مسئله کمپانی یاد شده قادر خواهد بود به نحو بهتری بر نقشه راه سخت افزارهای خود تمرکز کند و دیگر نیازی به منتظر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ماندن برای معرفی پردازنده ای جدید از سوی اینتل نخواهد بود.

در تماسی که مسئولین وبسایت خبری Mashable با اپل داشته اند، اپل هیچ گونه پاسخی به این خبر نداده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone