🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  4. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37383.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

در پی رسوایی فیسبوک، زاکربرگ به چرب زبانی های تیم کوک پاسخ داد

در پی رسوایی اخیر فیسبوک به واسطه کمپانی کمبریج آنالیتیکا که منجر به سوء استفاده از اطلاعات بیش از 50 میلیون کاربر این شبکه اجتماعی شده بود، تیم کوک، مدیرعامل اپل ادعا کرده بود اپل ...

در پی رسوایی اخیر فیسبوک به واسطه کمپانی کمبریج آنالیتیکا که منجر به سوء استفاده از اطلاعات بیش از 50 میلیون کاربر این شبکه اجتماعی شده بود، تیم کوک، مدیرعامل اپل ادعا کرده بود اپل در برابر چنین آسیب پذیری هایی مصون است. به تازگی مارک - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - زاکربرگ، مدیر عامل فیسبوک به گفته های کوک پاسخ داده است.

کوک در این باره اعلام کرده بود: «اگر کاربرانمان - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - محصولات ما باشند، - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ما می توانیم از آنها درآمد هنگفتی کسب کنیم، [البته] ما [از سوی کاربران] انتخاب شده ایم که این کار را انجام ندهیم». او در ادامه اعلام کرده بود اپل از محصولاتی که به کاربران ارائه می دهد کسب درآمد می کند و ادعا کرده بود که مدل کسب و کار این کمپانی موجب می شود نسبت - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - به مشکلاتی که برای فیس بوک پیش آمده آسیب پذیر نباشد.

به دنبال - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - این اظهار نظر های تیم کوک، زاکربرگ اعلام کرده:

«من از این استدلال این گونه برداشت می کنم که اگر شما [مشتریان] به نحوی پرداختی انجام ندهید، ما اهمیتی برای شما قائل نیستیم. این برداشت بسیار چرب زبانانه است و منطبق بر واقعیت نیست».

زاکربرگ در ادامه گفته استفاده از فیسبوک همچنان برای کاربران رایگان است، زیرا روی برقراری ارتباط بین افراد تمرکز کرده و - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بسیاری از کاربران از عهده پرداخت هزینه برای استفاده از آن بر نمی آیند. به عقده او مدل کسب و کار مبتنی بر تبلیغات، تنها مدل منطقی برای پشتیبانی از این خدمات است.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

مدیرعامل فیسبوک معتقد است که اگر می خواهید خدماتی را برای همه، - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و نه فقط افراد ثروتمند فراهم کنید، باید آن را به گونه ای ارائه دهید که همگان استطاعت استفاده از آن را داشت باشند. زاکربرگ اعلام کرده که فیسبوک به - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سختی تلاش - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - می کند خدمات خود را به رایگان به کاربران ارائه دهد و در نهایت معتقد است: «من فکر نمی کنم که این موضوع به معنی این باشد که به افراد (کاربران) اهمیت نمی دهیم».

زاکربرگ در نهایت با کنایه در پاسخ - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - به گفته های تیم کوک اعلام کرده:

«من تصور می کنم - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مهم است که ما دچار سندرم - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - استکهلم (پدیده ای روانی که در آن گروگان حس یکدلی و همدردی و - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - احساس مثبت نسبت به گروگان گیر پیدا می کند) نشویم که در صورتی که به این مشکل دچار شویم، کمپانی ها به شدت تلاش - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - خواهند کرد متقاعدتان کنند که با پرداخت هزینه بیشتر، اهمیت بیشتری به شما می دهند. به عقیده - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - من این موضوع احمقانه به نظر می رسد».

پیش از این زاکزبرگ به اشتباه فیسبوک در زمینه رسوایی اخیر اعتراف کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone