🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39107.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

یکپارچگی کورتانا و الکسا باز هم به تعویق افتاد

در شهریور ماه از تصمیم مایکروسافت و آمازون برای ترکیب دو دستیار صوتی توسعه داده شده توسط آنها، کورتانا و الکسا گفتیم. با یکپارچه شدن این دو دستیار کاربران دستگاه های مبتنی بر الکسا می ...

در شهریور ماه از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - تصمیم مایکروسافت و آمازون برای ترکیب دو دستیار صوتی توسعه داده شده توسط آنها، کورتانا و الکسا گفتیم. با یکپارچه شدن این دو دستیار کاربران دستگاه های مبتنی بر الکسا می توانند از دستیار کورتانا استفاده کنند - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - یا حتی بر عکس. ولی هنوز بعد از ماه ها که از اعلام - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - این همکاری گذشته، این دو دستیار هنوز در کار کردن با هم مشکل دارند.

پیش از این دو کمپانی یاد شده وعده داده بودند که یکپارچه سازی دو دستیار هوشمند تا انتهای سال 2017 محقق - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - خواهد شد. «برَد - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - سَمز» از سایت «Thurrott» بدین منظور با دو کمپانی تماس گرفته ولی پاسخ دقیقی در مورد این پروژه از سوی این شرکت ها دریافت نکرده است.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشکین شهر استان اردبیل

سخنگوی مایکروسافت تنها اعلام کرده که به زودی اطلاعات جدیدی در این خصوص - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - را منتشر خواهند کرد. در حالی که مسئولان آمازون تنها پاسخ داده اند: «ما در حال کار روی آن هستیم و به زودی آن را عرضه خواهیم کرد».
در - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - صورتی که این یکپارچه سازی از سوی دو کمپانی انجام شود، بسیاری از کاربران هر دو شرکت از آن سود خواهد - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - برد. به عنوان نمونه کاربران الکسای آمازون می توانند به نرم افزارهای آفیس دسترسی داشته باشند.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشکین شهر استان اردبیل

یادآوری می - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کنیم که نحوه اجرای دو دستیار کورتانا و الکسا نیز که پیش از این تشریح شده بود، تا حدودی پیچیده به نظر می رسید. به عنوان نمونه باید بگویید «الکسا، کورتانا را باز کن» تا دستیار دیجیتالی مایکروسافت به اجرا درآید یا به طور مشابه با گفتن «هِی کورتانا، الکسا را باز کن» دستیار هوشمند آمازون فعال خواهد شد.

به نظر می رسد هر دو شرکت از حضور سایر کمپانی های مطرح در این - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - زمینه به خصوص گوگل نگران هستند. همچنین نگرانی دیگر آنها اپل است که پس از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - عرضه هوم پاد به بازار، به یک رقیب جدی برای سایر رقیبان بدل خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone